Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

Проблемите в германската автомобилна индустрия растат

Търговското напрежение, свиването на пазара в Китай и преминаването към електромобилите са само някои от проблемите в сектора

"Конюнктурно сме в една изключителна тежка фаза", коментира автомобилният експерт Щефан Брацел
"Конюнктурно сме в една изключителна тежка фаза", коментира автомобилният експерт Щефан Брацел
"Конюнктурно сме в една изключителна тежка фаза", коментира автомобилният експерт Щефан Брацел    ©  Reuters
"Конюнктурно сме в една изключителна тежка фаза", коментира автомобилният експерт Щефан Брацел    ©  Reuters

Една лоша новина след друга. Така може да се опише германската автомобилна индустрия в последно време, а проблемите засягат както големи концерни, така и по-малки производители. Само тази година Daimler четири пъти намали прогнозата си за печалба, миналата седмица производителят на съоръжения за индустрията Eisenmann влезе в процедура по несъстоятелност, а днес най-големият производител на авточасти в Европа - Continental, обяви, че планира да свие драстично разходите след срив в печалбата през второто тримесечие. Всички тези новини носят неприятното усещане, че проблемите на германската автоиндустрия тепърва ще се увеличават.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев

    Криза там може да се отрази на половината българска индустрия. Дано подобни проблеми да доведат до инвестиции в по-евтини дестинации като нас.

    Държа да подчертая, че дори заплатите ни да бяха равни на немските, пак щяхме да имаме ценово предимство покрай корпоративния данък.

    Нередност?
Нов коментар