Проблемите в германската автомобилна индустрия растат
Търговското напрежение, свиването на пазара в Китай и преминаването към електромобилите са само някои от проблемите в сектора


Седмични новини за европейски регулации, бизнес и финансиране.
Една лоша новина след друга. Така може да се опише германската автомобилна индустрия в последно време, а проблемите засягат както големи концерни, така и по-малки производители. Само тази година Daimler четири пъти намали прогнозата си за печалба, миналата седмица производителят на съоръжения за индустрията Eisenmann влезе в процедура по несъстоятелност, а днес най-големият производител на авточасти в Европа - Continental, обяви, че планира да свие драстично разходите след срив в печалбата през второто тримесечие. Всички тези новини носят неприятното усещане, че проблемите на германската автоиндустрия тепърва ще се увеличават.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Криза там може да се отрази на половината българска индустрия. Дано подобни проблеми да доведат до инвестиции в по-евтини дестинации като нас.
Държа да подчертая, че дори заплатите ни да бяха равни на немските, пак щяхме да имаме ценово предимство покрай корпоративния данък.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.