Защо бизнес пътуванията може никога да не бъдат същите

Това е лоша новина за авиокомпаниите, хотелите и конферентните центрове, които разчитат на този доходоносен бизнес

Силвия Бърбъри, регионален президент за развиващите се пазари в компанията за домашни любимци Royal Canin, е щастлива, че вече не прекарва по-голямата част от живота си в пътуване за работа. "Благодарна съм, че пандемията ни принуди да се отдръпнем и да разгледаме начините на работа, които приемахме за даденост", казва Бърбъри от домашния си офис в Париж. Чувствата ѝ се споделят от работници по целия свят, които са уморени от еднообразните корпоративни пътувания. Това е лоша новина за авиокомпаниите, хотелите и конферентните центрове, които разчитат на този доходоносен бизнес, пише Reuters.

Mars, семейната компания за храни за домашни любимци, която е собственик на Royal Canin, заяви, че разходите и екологичните и здравните съображения стоят зад решението ѝ да намали пътуванията наполовина от нивата преди пандемията. Това означава, че фирмата извършва 145 хил. полета по-малко на година. Ничи Буш, глобален вицепрезидент в Mars за трансформация на работното място, заяви, че намаляването на пътуванията също така може да направи по-висшите работни места по-привлекателни за хора със семейства. Тя каза, че 700 служители могат да присъстват на служебни онлайн събития в сравнение със 100-те души, които досега са се срещали лично.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    carebean avatar :-|
    carebean

    То нищо вече не е същото, пък камо ли бизнес пътуванията....

    Нередност?
Нов коментар