Скритата инфлация в сектора на услугите

Някои компании в САЩ не са повишавали цените, но намаляват предлаганите удобства за клиентите

Инфлацията се е повишила през 2021 г., като различни официални измервания показват, че потребителските цени нарастват по-бързо от последните години. Много видове бизнеси, изправени пред прекъсвания на доставките и недостига на работна ръка, са се справили с тези проблеми не чрез повишаване на цените, а чрез предприемане на стъпки, които биха могли да променят обслужването на клиентите им.

Една хотелска стая може да струва колкото преди година - но вече не включва ежедневно почистване поради недостиг на камериерки. Някои ресторанти предлагат ограничено обслужване, тъй като сервитьори няма. Потенциалните купувачи на автомобили трябва да бъдат гъвкави по отношение на цвета и дори на марката и модела заради дългите срокове за доставка.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал