Глобалната битка на стрийминга

Бойното поле на развлеченията се премества към Европа и Азия

Ще ни станеш ли клиент?    ©  Reuters

След като ковид-19 принуди режисьорите по целия свят да извикат "Стоп!", през 2021 г. предлагането на сериали беше слабо. Но заснемането отново тръгна и през 2022 г. зрителите ще бъдат разглезени от изобилието на избора. Netflix, водещият доставчик на видеострийминг в света, ще пусне новия сезон на своя научнофантастичен хит "Странни неща" (Stranger Things). Amazon Prime Video, развлекателното звено на онлайн ритейлъра, ще лансира пищен проект по "Властелина на пръстените", направата на който струва половин милиард долара.

Това са някои от следващите залпове в надпреварата за зрители, известна като стрийминг войни, в която гигантите на развлекателната индустрия от Холивуд и Силициевата долина се опитват да се надхарчат един друг по съдържание. Но в голяма част от света "войните" са ограничени до двама или трима бойци. Netflix и Amazon са навсякъде. Apple TV+, видеоначинанието на технологичната компания, е в над 100 държави. Останалите са малко или много в процес на производство.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар