Авиокомпаниите губят или забавят все повече багаж заради недостига на персонал
Някои превозвачи извършват допълнителни курсове, за да транспортират куфарите


Седмични новини за европейски регулации, бизнес и финансиране.
За туристите, решили да използват услугите на авиокомпаниите, това лято е белязано от хаос. Недостигът на персонал след съкращенията по време на пандемията и последвалия скок в броя на пътуващите доведоха до множество отменени и забавени полети, най-вече от големите световни летища. А дефицитът на служители в наземното обслужване причини рекорден ръст на забавения или изгубен багаж. Все по-честа гледка стават купищата куфари по аерогарите, останали далеч от своите собственици.
- При закъснение на полет пътниците имат право на обезщетение, но има и особености
- Най-богатият човек в Германия става най-големият акционер на Lufthansa
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.