TikTok се прицелва в бизнеса на Spotify

След като стана основна заплаха за Instagram, китайската компания ще се конкурира и с музикалните стрийминг платформи

Документите разкриват, че планираното мобилно приложение ще позволява на потребителите да възпроизвеждат, купуват, споделят и изтеглят музика, песни, албуми и текстове, както и да създават плейлисти и да ги споделят
Документите разкриват, че планираното мобилно приложение ще позволява на потребителите да възпроизвеждат, купуват, споделят и изтеглят музика, песни, албуми и текстове, както и да създават плейлисти и да ги споделят
Документите разкриват, че планираното мобилно приложение ще позволява на потребителите да възпроизвеждат, купуват, споделят и изтеглят музика, песни, албуми и текстове, както и да създават плейлисти и да ги споделят    ©  Reuters
Документите разкриват, че планираното мобилно приложение ще позволява на потребителите да възпроизвеждат, купуват, споделят и изтеглят музика, песни, албуми и текстове, както и да създават плейлисти и да ги споделят    ©  Reuters

След като TikTok стана основен източник на главоболия за Meta и социалните ѝ мрежи Facebook и Instagram, китайската компания се е прицелила и в бизнеса за стрийминг на музика. ByteDance, собственикът на платформата за видеосъдържание, е подал заявка за регистриране на търговската марка TikTok Music в САЩ, съобщи Business Insider. В последно време немалко песни дължат мястото си по върховете на музикалните класации именно на TikTok, където придобиват популярност като част от създадените от потребителите кратки клипове.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар