TikTok се прицелва в бизнеса на Spotify
След като стана основна заплаха за Instagram, китайската компания ще се конкурира и с музикалните стрийминг платформи


Седмични новини за европейски регулации, бизнес и финансиране.
След като TikTok стана основен източник на главоболия за Meta и социалните ѝ мрежи Facebook и Instagram, китайската компания се е прицелила и в бизнеса за стрийминг на музика. ByteDance, собственикът на платформата за видеосъдържание, е подал заявка за регистриране на търговската марка TikTok Music в САЩ, съобщи Business Insider. В последно време немалко песни дължат мястото си по върховете на музикалните класации именно на TikTok, където придобиват популярност като част от създадените от потребителите кратки клипове.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
This is a very interesting article.https://attestationservices.ae/
Good work on writing such an exceptional piece. https://www.certificateattestation.ae/
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.