САЩ преосмислят стратегията си за справяне с китайската икономика
Фокусът е върху това дали Джо Байдън ще намали митата, но реалните действия са насочени на друго място


Седмични новини за европейски регулации, бизнес и финансиране.
Често се казва, че Китай е рядка област на консенус в американската политика. Почти всички са съгласни, че нешо трябва да се направи, за да се противодейства на възхода му. Но тази външна проява на единство прикрива разделения и дори объркване за това какво точно трябва да се направи, най-вече в икономическата сфера. Дали крайната цел е да се отвори китайският пазар за американски бизнеси, или да се прекъснат търговските връзки с Китай?
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.