Акциите на Netflix скочиха след отчетени 2.4 млн. нови потребители
Платформата постепенно пуска икономичния си абонаментен план и предприема мерки срещу споделянето на пароли


Седмични новини за европейски регулации, бизнес и финансиране.
Netflix обърна тенденцията на свиване на потребителската си база и отчете нетен ръст 2.4 млн. абонати за третото тримесечие, което е повече от два пъти над прогнозираните 1 млн. нови клиенти. Така платените абонати на стрийминг услугата глобално надхвърлят 223 млн., а компанията очаква числото да нарасне до 227 млн. до края на годината. След обявените неочаквано добри резултати акциите на Netflix скочиха с над 14% в следборсовата търговия.
- Късните токшоу програми губят популярността си
- Рекламният дуопол Google-Meta за 300 млрд. долара е под атака
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.