Високите цени подкрепят резултатите на потребителските компании
Покачващите се лихви и инфлацията не са попречили на американските потребители да харчат още повече от преди


Седмични новини за европейски регулации, бизнес и финансиране.
Домакинствата не спират да харчат въпреки високите лихви и инфлацията, а производителите на потребителски стоки успяват да вдигат цените и да постигат добри резултати. Това е основният извод от излезлите досега отчети на големите американски компании за първото тримесечие, повечето от които надхвърлят очакванията за продажби и печалби.
- Борсовите производствени компании в началото на 2023 г.: от силен ръст до рязък спад
- Apple повиши дивидента и обяви 90 млрд. долара за обратно изкупуване на акции
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Всъщност чрез ценовата стратегия е възможно да се види състоянието на развитие на компаниите, което показва, че са на прав път https://soccerrandom.io
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.