Revolut организира мощна кампания в подкрепа на Украйна

Компанията организира настаняването на бежанци и ще дублира всяко дарение от нейни клиенти за украинския Червен кръст до постигането на сумата 1.5 млн. паунда

В България потреблителите на Revolut са над 200 хиляди.
В България потреблителите на Revolut са над 200 хиляди.
В България потреблителите на Revolut са над 200 хиляди.
В България потреблителите на Revolut са над 200 хиляди.
Бюлетин Войната в Украйна Войната в Украйна

Научавайте всичко най-важно. Обобщение на случващото се и последствията от него за хората, бизнеса, икономиката и политиката.

В отворено писмо, публикувано в блога на компанията, Ник Сторански, съосновател на Revolut - едно от най-използваните в момента приложения за дигитално банкиране, разказва личната си история, свързана и с двете страни във войната в Украйна. Сторански е руснак с украински корени, а другият съосновател на успешния fintech стартъп - Влад Яценко, е украинец. "Когато с Влад започнахме Revolut в Лондон, нямаше абсолютно никакво значение къде точно сме били родени, чувствахме се като двама братя с обща цел и визия", посочва той.

Двамата веднага застават зад Украйна в тази според тях братоубийствена война - с организирана финансова помощ, която стига до 1.5 млн. паунда, организация за настаняване на украински бежанци и още много други форми на подкрепа, които директно ще бъдат управлявани от Revolut и са част от техния план да покажат как хора от двете страни на конфликта го виждат.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    dabeda avatar :-(
    Da be.. da..
    • - 6
    • + 1

    За мен е измекярско АмКапитал да прави реклама на чалгажии, които скоро може да са под санкции... Същото важи и за реклами на Старлинк на Мъск във военните комюникета.
    Подкрепяйте само държавни / стабилни НПО организации.. Червен Кръст Украйна има собствени сметки.
    Поискайте напр... от Револют да покажат заверен от ЧК документи за даренията, както и целеви отчет за ползването... За едни войната брадва, за други - сватба..

    Нередност?
  • 2
    katia_1 avatar :-|
    Rational
    • - 1
    • + 3

    До коментар [#1] от "Da be.. da..":

    Не смятам, че е реклама, а отговорна обществена позиция на компания, която има пряка връзка с района на войната.

    Надявам се повече български компании да помогнат, пък ако искат така да си правят реклама, не виждам нещо лошо. По-лошо би било обратното - бизнесът да стои безмълвен отстрани.

    Например, в момента има нужда от големи количества медикаменти и превързочни материали. Дано се намерят фирми от бранша, които да предоставят такава помощ, защото много от нужните лекарства не може да се купят без рецепта.

    Нередност?
  • 3
    xyha avatar :-P
    xyha
    • + 1

    Ха на бас , че след има няма година този ще пее , какъв руски патриот е .

    Нередност?
Нов коментар