Рекламни провокации
Колко конкретни могат да бъдат телевизионните клипове и възможно ли е да не се прекрачва границата на добрия вкус
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
*Статията е приключена редакционно преди откриването на първите случаи на заразени с коронавирус по света и в България
"Едър план на мъж, който е седнал на тоалетната чиния, държи се отчаяно за главата и гледа през прозореца хората на плажа, които се радват на слънцето и морето. Глас зад кадър казва: "Не гледай лятото през прозореца, вземи "Лопедиум". "Лопедиум" стоп на разстройството."
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.