🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Рекламни провокации

Колко конкретни могат да бъдат телевизионните клипове и възможно ли е да не се прекрачва границата на добрия вкус

Бюлетин: Моят Капитал Моят Капитал

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.

*Статията е приключена редакционно преди откриването на първите случаи на заразени с коронавирус по света и в България

"Едър план на мъж, който е седнал на тоалетната чиния, държи се отчаяно за главата и гледа през прозореца хората на плажа, които се радват на слънцето и морето. Глас зад кадър казва: "Не гледай лятото през прозореца, вземи "Лопедиум". "Лопедиум" стоп на разстройството."


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар