Българският тв ефир прелива от реклами на хранителни добавки
С над 30% се увеличават брутните рекламни инвестиции в телевизия на фармацевтичните компании за първото тримесечие на годината
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Зрителите често могат да се ориентират кои са сезонните грипове и настинки по телевизионните реклами. Зимата например българският ефир е наситен с противогрипни лекарствени продукти и таблетки за гърло, а пролетта рекламният блок прелива от лекове за алергии. Лятото е времето на козметичните компании, които представят множество разновидности на слънцезащитни продукти, а фармацията залага на рекламите на продукти за чревни вируси. Не случайно фармацевтичният сектор е най-големият инвеститор в телевизионна реклама в България, а козметичните брандове попадат в топ пет.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.