🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Българският тв ефир прелива от реклами на хранителни добавки

С над 30% се увеличават брутните рекламни инвестиции в телевизия на фармацевтичните компании за първото тримесечие на годината

Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Зрителите често могат да се ориентират кои са сезонните грипове и настинки по телевизионните реклами. Зимата например българският ефир е наситен с противогрипни лекарствени продукти и таблетки за гърло, а пролетта рекламният блок прелива от лекове за алергии. Лятото е времето на козметичните компании, които представят множество разновидности на слънцезащитни продукти, а фармацията залага на рекламите на продукти за чревни вируси. Не случайно фармацевтичният сектор е най-големият инвеститор в телевизионна реклама в България, а козметичните брандове попадат в топ пет.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар