Капитал
Обратно към статията

4+1 | Как Истанбул става по-зелен, коя е социалната мрежа без реклами и още

Четири идеи за четене и една за подкаст

От Капитал
12 септември 2018

ЧЕТИРИ ЗА ЧЕТЕНЕ

Билети срещу пластмаса
Зелените политики в градовете стават все по-креативни. Пример за това е Истанбул, където гражданите ще могат да заменят пластмаса за билети за градския транспорт, използвайки специални машини. Повече четете тук.

Новите социални мрежи
Социалните мрежи в този си вид не са безгрешни и това е повече от очевидно. Затова не е изненадващо, че започнаха да се появяват алтернативни решения. Като Are.na – социалната мрежа без реклами.

Изкуствени диаманти
Технологичните иновации няма да пощадят нито един бизнес – дори бижутерския. Bloomberg Businessweek разказва как произведени в лаборатории диаманти вече заместват естествените и може би по-важно - превземат пазарния дял на утвърдени компании от сектора.

Проблем номер едно
Във Великобритания опаковката е на път да се превърне в най-важния фактор за потребителите при покупка на продукти, изпреварвайки дори цената на стоката. Според ново проучване англичаните искат по-малко пластмаса и повече възможности за рециклиране. Разказва Guardian.

ЕДНА ЗА СЛУШАНЕ

Бъдещето на журналистиката

В подкаста на английското издание Guardian We Need to Talk About читатели/слушатели изпращат своите въпроси, а водещите и техните гости отговарят. Тема на този епизод е We Need to Talk About the Future of Journalism, а гост е главният редактор на изданието Катрин Вайнър. Подкаста чуйте тук:

[Shutterstock]