Корпоративната стратегия на BILLA България: грижа за клиентите, служителите, околната среда и обществото
Как се създава стойност за потребителите и се обхващат всички аспекти на бизнеса - от производството на продукти, през управлението на въздействията от бизнес операциите до обслужването в магазините


Billa България

BILLA България
©
BILLA България
BILLA България
©
BILLA България
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
В името на обществото: Корпоративната стратегия на BILLA България
Корпоративен профил
118 – магазина в 37 града в България657 – милиона лева оборот
над 65 милиона клиентски посещения на година
над 4300 служители
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове