Растежът на компанията минава през възможностите за развитие на хората
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Растежът на компанията минава през възможностите за развитие на хората

Златина Михайлова

Растежът на компанията минава през възможностите за развитие на хората

Златина Михайлова за курса "Управление на човешки ресурси" в програма Business Essentials

10731 прочитания

Златина Михайлова


Отворена е регистрацията за бизнес курсовете в програмата Business Essentials нa Капитал Business School, MDV Professional Education. Курсовете са за мениджъри, предприемачи и експерти и се провеждат от януари до март 2017 г. Преподават се финанси, финансов анализ, бизнес стратегия, маркетинг, човешки ресурси и правна рамка.

Програмата Business Essentials има три нива:

1) Understand Your Business (capital.bg/BE1)

2) Manage Your Business (capital.bg/BE2)

3) Grow Your Business (capital.bg/BE3)

Темата на трето ниво от програмата Business Essentials е Grow Your Business. Може ли кратко да представите курса, който водите, и как той се вписва в темата на нивото?

Ефективното управление на хората е винаги актуална тема. При всички организации независимо от тяхната зрялост, големина, индустрия хората са движещата сила. Без да се осигури развитие на хората в организацията, е трудно да се говори за растеж на компанията.

Може ли да дадете пример за конкретен казус, който се разглежда в обучението?

В курса ще разгледаме няколко казуса. Един от тях е свързан с даването и получаването на обратна връзка, или времето за атестации. Целта е да се опитаме да видим ползите и смисъла от този процес и да дестилираме онова, което води до растеж и развитие както на организацията, така и на хората в нея. Ще разширим разбирането на този процес, тъй като обикновено той грешно се свежда до темата със заплатите и бонусите.

Към кого е насочено това съдържание? Кой в една фирма трябва да е ангажиран с тези теми?

Курсът е насочен към всички ръководители, които работят с хора. Както и за всички, които биха искали да са ръководители и да работят ефективно с колегите си.

Какъв е вашият стил на проподаване, как е структурирано представянето на съдържанието в курса?

Аз работя интерактивно, включвам максимално участниците, за да можем да се ползваме от общия си опит. Съдържанието на курса е структурирано в модули: 1) "Структура на функцията Управление на хората", където ще разгледаме процесите в тази функция. 2) "Изнесени процеси" е следващата тема, в която ще отговорим на въпросите как да си изберем компания, към която да изнесем процеси, кои процеси да изнесем. 3)"Развитието на хората" е темата, в която ще говорим за това, кой носи отговорността за развитието на хората, за компетенции и планове за развитие. 4) В "Управление на представянето или развитие на представянето" разглеждаме темата за целеполагане, засягаме темата за приемственост и основно фокусираме върху процеса на даване и получаване на обратна връзка. 5) "Прозрачността в комуникацията, споделеното знание и свободния достъп до вътрешна информация" е модул, в който работим с темите споделено знание, и доколко и как то помага растежа на организацията. 6) Завършваме с темата за "Ангажираността на служителите" , какво представлява ангажираността, как мениджърите могат да й влияят и да работят за нейното повишаване.

Какви са най-често срещаните според вас проблеми от практиката, свързани с темата на курса?

Подценяването на хората и тяхното влияние на практика. Много се говори колко са важни и как са най-ценният капитал на всяка организация, но на практика често това не е така. И оттам произтичат множество проблеми - ниска мотивация, ниска продуктивност, съмнения и съответно премълчаване, неяснота за това какво се очаква и т.н. Друг чест проблем е желанието работата с хора да се изнесе в отдел "Човешки ресурси". Това няма как да стане. Управлението на хората е една от най-съществената дейност на мениджърите, на всички мениджъри.

Business Essentials 3 - Grow Your Business

Курс Управление на човешки ресурси / 24-25 март 2017

- Структура на функцията "Управление на хората" и нива на управление

- Изнесени процеси - кои процеси да изнесем, на каква цена и как да управляваме риска

- Развитието на хората - компетенции, план за развитие и лична отговорност

- Управление на представянето или развитие на представянето - целеполагане, приемственост, обратна връзка, типични грешки и ролеви казуси

- Прозрачността в комуникацията, споделеното знание, свободния достъп до вътрешна информация

- Ангажираността на служителите

Програмата на всички курсове от Business Essentials ниво 3 e на capital.bg/BE3

Контакти:

[email protected]

+359 887 492 126 - Христина Христова

Капитал Business School
Отворена е регистрацията за бизнес курсовете в програмата Business Essentials нa Капитал Business School, MDV Professional Education. Курсовете са за мениджъри, предприемачи и експерти и се провеждат от януари до март 2017 г. Преподават се финанси, финансов анализ, бизнес стратегия, маркетинг, човешки ресурси и правна рамка.

Програмата Business Essentials има три нива:

1) Understand Your Business (capital.bg/BE1)

2) Manage Your Business (capital.bg/BE2)

3) Grow Your Business (capital.bg/BE3)

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK