Онлайн платформата ДСК Директ с нова визия и един милион потребители
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Онлайн платформата ДСК Директ с нова визия и един милион потребители

ДСК

Онлайн платформата ДСК Директ с нова визия и един милион потребители

Корпоративният сайт на Банка ДСК стана и победител в категорията "Банки" в международния конкурс на технологичната компания Progress

6120 прочитания

ДСК

© ДСК


Само недостатъчно информирал се потребител би отказал да се възползва от всички улеснения, които технологиите и по-добре развитите компании му предлагат, за да задоволи една от най-важните си потребности – тази за финансиране. Ако доскоро банковият клон се свързваше с редица усложнения – физическа загуба на време в чакане по опашки или стиковане с работното време на банката, днес подобни проблеми са решени чрез редица виртуални услуги като възможностите за електронно банкиране, онлайн кандидатстване за кредит, издаване на банкова карта или откриване на депозит и др. Клиентите избират най-подходящия и удобен за тях канал на комуникация, според техните нужди и предпочитания, без да е необходимо да посещават банков филиал, но най-важният въпрос остава как да се избере най-надеждният партньор. Тук насреща е Банка ДСК, банката, която предлага улеснение и надеждност денонощно чрез своята онлайн платформата ДСК Директ.

Източник: ДСК

1 милион доверие

За последното свидетелства цифрата 1 000 000. Толкова вече са регистрираните потребители в платформата. Факт, с който малко банки могат да се похвалят. Статистиките показват, че потреблението на онлайн услуги расте, търсенето и доверието от страна на клиентите също и ДСК Директ отговаря на тях. Едно от най-големите предизвикателства за електронното банкиране е как да бъде още по-лесно и удобно, да се запазят множеството функционалности и услуги, които предлага, но и да остане познато за активните потребители. Онлайн банкирането се използва от огромен брой потребители с различни умения и потребности – някои, с опит в България и чужбина, други, откриващи възможностите на смарт устройствата.

Нова визия

Отличен пример за скоростта на развитие на електронното банкиране у нас е обновената платформа ДСК Директ, която беше представена с нови фунционалности, подобрен дизайн и изключително удобство при заявяване на продукти и услуги през мобилни устройства. Тя е подходяща за индивидуални и бизнес клиенти, с бърз и лесен достъп до банковата сметка. В допълнение, приложенията DSK Smart и DSK Business са отличен помощник за сигурно банкиране по всяко време и от всяко едно кътче...

Източник: ДСК

Сметка отвсякъде

Очаквано, най-голям ръст имат транзакциите през мобилното банкиране ДСК Смарт, като сравнено с 2017 година активните потребители на мобилното приложение нарастват с 76%, а транзакциите, извършени през апликацията с 85%.

Причините за това са все по-широкото навлизане на мобилни приложения и цялостната дигитализация на каналите за предоставяне на услуги. Сред обновените функции и продукти на Банка ДСК са опциите за вход с пръстов идентификатор или кратък ПИН, възможността за промяна на лимити за теглене и плащане; блокиране, активиране, извършването на преводи, запазване на час за консултация в клон на банката, нова форма за обратна връзка и др.

На практика това означава, че докато си седите вкъщи на дивана или сте взели решение за спонтанна покупка - телефонът, който гледате от миналата пролет, моторът, за който съседът със сигурност ще ви завиди или цветният диван за хола - можете да осигурите финансирането само през вашия телефон чрез дистанционните услуги на банката.

Най-добър уебсайт

За да се създаде система за управление на съдържанието (CMS), отговаряща на всички изисквания и очаквания на банката – гъвкавост, аналитичност, персонализация и администрация, както и на изискванията за сигурност и защита, банка ДСК разработва с Progress Sitefinity нов сайт, чиито оптимални функционалности са забелязани и отличени.

Платформата предлага на потребителите изключително удобство при заявяване на продукти и услуги онлайн, както и комфорт при работа със сайта през мобилни устройства.

Само преди дни корпоративния сайт на Банка ДСК стана победител в категорията "Банки" в международния конкурс на технологичната компания Progress - "Уебсайт на годината на Progress Sitefinity" за 2017 г. Конкурсът, който се провежда за седми път, отличава най-добрите уебсайтове, създадени със система за управление на съдържанието на Progress - Progress Sitefinity, а победителите се избират с публично гласуване като наградата отива при номинацията с най-много гласове. Страницата е отличена с най-много гласове в категория "Банки" за креативност, дизайн, потребителско преживяване, функционалност, както и за цялостното си представяне.

Платформата предлага свои собствени инструменти за анализ на връзката между потребителя и сайта, което позволява създаването на уникална функционалност, съобразно интересите на потребителите, анализ на данните и надграждане на съществуващите функционалности на сайта. Тя дава на потребителите изключително удобство при заявяване на продукти и услуги онлайн, както и комфорт при работа със сайта през мобилни устройства. "Позволява и да реагираме бързо и да предоставяме изключително качествено онлайн обслужване при максимално съкратено време за реакция, което очевидно е и причината за високия вот от страна на потребителите", казва Юрий Генов, изпълнителен директор на Банка ДСК и ръководител на направление "ИТ и операции".

Разработчиците на уеб сайта на Банка ДСК - "Студио Х Дигитал", коментират, че за тях проектът ще остане в историята на фирмата като един от най-предизвикателните. "Клиентът очакваше висока степен на иновативност, сигурност и качество, подобрено потребителско преживяване и възможно най-голяма самостоятелност при администрирането на съдържание и ние се радваме, че в лицето на Progress срещнахме надежден партньор, с който да удовлетворим изискванията на Банката", коментира изпълнителния директор Крис Поповски.

Тази година 51 уебсайта, създадени на базата на системата Progress Sitefinity, бяха номинирани в 17 категории: потребителски стоки и услуги, държавен сектор, автомобилен и транспортен сектор, здравеопазване, производство, образование, недвижими имоти и строителство, услуги, технологии, туризъм, хранителна индустрия, асоциации, неправителствени организации, мултисайт и графичен дизайн. "Хиляди организации по света разчитат на Progress Sitefinity за персонализация и оптимизация на потребителското преживяване за различни видове уебсайтове и устройства. Тези награди отличават най-креативните и иновативни измежду тях при предоставянето на открояващи се преживявания и вдигат високо летвата в тяхната индустрия", каза Марк Армстронг, вицепрезидент и управляващ директор за Европа, Близкия изток и Африка и Азиатско-Тихоокеанския регион и Япония в Progress.

Само недостатъчно информирал се потребител би отказал да се възползва от всички улеснения, които технологиите и по-добре развитите компании му предлагат, за да задоволи една от най-важните си потребности – тази за финансиране. Ако доскоро банковият клон се свързваше с редица усложнения – физическа загуба на време в чакане по опашки или стиковане с работното време на банката, днес подобни проблеми са решени чрез редица виртуални услуги като възможностите за електронно банкиране, онлайн кандидатстване за кредит, издаване на банкова карта или откриване на депозит и др. Клиентите избират най-подходящия и удобен за тях канал на комуникация, според техните нужди и предпочитания, без да е необходимо да посещават банков филиал, но най-важният въпрос остава как да се избере най-надеждният партньор. Тук насреща е Банка ДСК, банката, която предлага улеснение и надеждност денонощно чрез своята онлайн платформата ДСК Директ.

Източник: ДСК

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK