ПроКредит Банк с ново интернет банкиране
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

ПроКредит Банк с ново интернет банкиране

ПроКредит Банк

ПроКредит Банк с ново интернет банкиране

През последните години ПроКредит Банк направи значителни инвестиции за въвеждане на нов модерен начин на обслужване на своите клиенти.

7371 прочитания

ПроКредит Банк

© ПроКредит Банк


През последните години ПроКредит Банк направи значителни инвестиции за въвеждане на нов модерен начин на обслужване на своите клиенти. Освен че банката първа въведе пълна автоматизацията на операциите с пари в брой като изгради 24/7 зони за самообслужване в цялата страна, сега тя предлага и ново интернет банкиране. Промяната е част от стратегия на банката за увеличаване на безкасовите разплащания на клиенти.

Бързина и ниски разходи

Новото интернет банкиране на ПроКредит цели да улесни потребителите му, като им предоставя възможност да извършват всички банкови операции сигурно и дистанционно, спестявайки време и пари. Всички клиенти на банката, които имат разплащателна сметка получават достъп до платформата за интернет банкиране [email protected] без такси за регистрация и поддръжка. Освен бързината и удобството на този начин за работа, е важно да се отбележи, че таксите за преводите през [email protected] са значително по-ниски от тези на хартия. Всички клиенти на банката, които извършват онлайн международни преводи (SEPA) в евро го правят при фиксирана цена от 5 евро. За входящи преводи в чуждестранна валута такси не се начисляват. Преводите в лева струват 0,75 лв., а клиентите които правят по-голям брой плащания ползват значително по-ниска от тази цена.

Клиентите могат да прехвърлят без ограничения пари по всяко време и без такси от разплащателна сметка към спестовна сметка FlexSave, която им носи атрактивна лихва, както и да се разплащат с други клиенти на банката без такса. Към момента над 95% от фирмите и над 60% от физическите лица ползват единствено този канал за работа с банката.

Нови функционалности с модерен дизайн

Системата отговаря на всички съвременни изисквания за сигурност. Чрез нея се предоставя комбинация от услуги, които клиентите могат да достъпват навсякъде и по всяко време без необходимост от допълнителна инсталация на подписи, сертификат или софтуер. Интернет банкирането притежава т.нар. адаптивен дизайн, което го прави лесен и удобен за работа от всички устройства - лаптоп, таблет или мобилен телефон. Новият интерфейс е изцяло ориентиран към потребителите, като се залага на интуитивно меню, богата справочна информация и удобна навигация. Началната му страница осигурява пълен преглед на финансите на клиента в реално време с възможност за лесен и бърз достъп до всички останали функционалности, справки и платежните документи.

Системата разполага с алгоритъм, базиран на предварително зададени стъпки при попълване на документи, който "води" клиента при въвеждане на необходимата информация. По този начин се минимизира възможността от допускане на грешки, пропуски или попълване на некоректни данни.

Новото банкиране е много удобно и за клиенти, които имат няколко фирмени сметки. Те ще могат да управляват множество на брой сметки с един потребител и парола.

Най-високи стандарти за сигурност

Банката следва европейските изисквания по отношение на информационната сигурност и най-добрите практики на пазара. Сигурността на всеки потребител на [email protected] се гарантира на минимум три нива.

В момента банката разработва и специална платформа за физически лица, която ще се достъпва от официалния сайт на банката и ще съдържа кратка информация за всички услуги. По този начин ще се осигури бърз достъп до различните видове разплащателни и спестовни сметки, кредити и канали за електронно банкиране.

Усъвършенстваните онлайн услуги на ПроКредит правят банкирането още по-достъпно и удобно за клиентите. Поради тази причина инвестирането в модерни и сигурни онлайн услуги ще продължи да бъде сред ключовите компоненти на бизнес модела на ПроКредит Банк.

През последните години ПроКредит Банк направи значителни инвестиции за въвеждане на нов модерен начин на обслужване на своите клиенти. Освен че банката първа въведе пълна автоматизацията на операциите с пари в брой като изгради 24/7 зони за самообслужване в цялата страна, сега тя предлага и ново интернет банкиране. Промяната е част от стратегия на банката за увеличаване на безкасовите разплащания на клиенти.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK