С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
19 дек 2017, 0:00, 5572 прочитания

"Верея" започна кампания "За повече здрави семейства"

Кампанията сe организира с подкрепата на Българска асоциация по фамилна терапия (БАФТ) и ще продължи около година

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Илюстрация

Реклама Тази статия е с рекламно съдържание, предоставено от трета страна и не е обвързана с редакционната политика на медията.
Кампания "За повече здрави семейства" започна българският производител на мляко и млечни продукти "Верея". Кампанията сe организира с подкрепата на Българска асоциация по фамилна терапия (БАФТ) и ще продължи около година.

"За повече здрави семейства" има две основни посоки.
Първата е да покаже чрез реални примери как съвременното българско семейство се справя с различни предизвикателства и въпреки това остава здраво.

Данни от октомври 2017г. на изследователския център на Института за дясна политика у нас показват, че за близо 50% от българите най-важната ценност е семейството. По информация от Националния статистически институт от ноември 2015г. "семейството като юридически съюз" губи своето значение в България. Броят на браковете намалява за сметка на съжителствата без брак. Нараства броят на децата, родени извън брак (над 50%). Отделно според доклад на изследователското звено L’Observatoire Cetelem от 2017г. българите имат най-високо ниво на доверие в семейството сред страните в ЕС, като 95% от тях вярват на най-близките си (среден процент за ЕС – 92%).

Илюстрация


Всеки може да участва в кампанията на "Верея" като сподели история на www.semeistvo.vereia.bg: свързани с брак родители и деца; семейство без брак; "патриархално семейство"; "матриархално семейство"; семейства от един родител и дете; "доведено семейство"; приемно семейство и др. Единственото изискване е историята им да е вдъхновяваща. Примерите с най-интригуващ творчески потенциал ще се превърнат в ТВ клипове на "Верея".

Втората посока на кампанията е да предложи и семейната терапия като една от възможностите за запазване на семейството здраво. Специалисти по семейни отношения (от БАФТ) ще провеждат безплатни практически семинари на теми като: "Какви са различните роли на партньорите в съвременното семейство? Кои събития предизвикват промени и как семейството се приспособява към тях? Как се преодолява рутината? Как общува здравото семейство?" и др. Техните практически съвети ще се публикуват на www.semeistvo.vereia.bg още от самото начало.

"Грижата за здравето винаги е била част от нашата философия. Освен физическото здраве, не по-малко важно е здравето в отношенията между хората", споделя Йолита Ботева, Маркетинг директор на "ОМК" ЕАД. "Искаме да насочим вниманието към съвременното семейство. Обичта в него, подкрепата, радостта, куража, събитията, различията, силата, слабостите, непреходността, промените, бурите, победите. Чрез реални примери да вдъхновим някои семейства, както и да поканим други да се замислят за предизвикателствата в техните взаимоотношения. Да открехнем леко завесата за семейната терапия като специализиран подход. Да покажем, че професионалната грижа не е нещо срамно, страшно или непосилно, а една от възможностите за запазване на семейството здраво", допълва тя.

Илюстрация


"Верея" е българска марка прясно и кисело мляко, млечнокисели напитки, сирене, кашкавал и масло, която достига до над 1 милион домакинства в цялата страна. "Верея" годишно произвежда над 40 000 тона млечни продукти. Според национално омнибусно проучване от септември 2017г. за 36% от потребителите "Верея" е марка, която предлага продукти за цялото семейство, а за 32% - марка, която помага за сплотяване на семействата.

Посланици на кампанията "За повече здрави семейства" са в-к "Стандарт", в-к "Марица", "Дарик радио", "Програмата", сп. "Жената днес", manager.bg, webcafe.bg, mamaninja.bg, eva.bg, az-jenata.bg, obekti.bg и Жюстин Томс.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Реклама" Затваряне
TheBathRoom

Още от Капитал
Арабският пробив на IPS

Българската семейна компания "Интернешънъл пауър съплай" завърши ключов проект за Saudi Aramco

Фандъкова, когато не е кмет

Желанието на настоящата кметица е да се еманципира от ГЕРБ и да спечели на своя страна "умните и красивите"

Формулата на Манолова: кмет-омбудсман

Обещанието за допитване до хората по всички важни въпроси носи предизборни дивиденти, но и рискове от прекомерни очаквания и блокажи

Музей или СПА

Предизборната кампания повдигна въпроса за забравеното северно крило на Централната баня, за което се водят спорове от години

Изкуство на ръба

"Фриндж" в Единбург е най-големият фестивал на изкуствата в света

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10