Възможността да предлагаш на клиентите си достъпни и разбираеми услуги, така че те да могат бързо да се ориентират от какво имат нужда, е от изключително значение.
ПроКредит Банк насърчава своите клиенти в ползването на електронни канали за банково обслужване. Това е особено важно за онези фирми и граждани, които искат да извършват своите операции дистанционно, бързо и сигурно, без да са зависими от работното време на банката, без да чакат на опашки и да губят време. В последните години банката изгради 24/7 зони, където клиентите могат денонощно да внасят и теглят пари чрез машини с дебитна карта, самостоятелно да превеждат средства в България и чужбина.
Ето защо при откриване на разплащателна сметка в банката, клиентът се регистрира за интернет банкиране, получава дебитна карта и едновременно с това спестовна сметка FlexSave. Така клиентът може да оперира със своите пари напълно независимо, когато реши, по всяко време на денонощието.
Чрез спестовната сметка FlexSave фирмите и гражданите могат да прехвърлят неограничено пари от и към разплащателната си сметка посредством интернет банкирането на банката и след това да се разплащат или да теглят чрез дебитна карта. По този начин клиентите разполагат със свободните си средства както пожелаят и същевременно получават допълнителен ежемесечен доход от лихви.
В настоящата пазарна ситуация доходът от една сметка се определя не само от лихвата, но и от допълнителните банкови такси по откриване, закриване и обслужване. Често пъти фирми, които поддържат по-големи суми по своите сметки дължат такси и комисиони в следствие на отрицателните лихви по депозити на пазара. Основно предимство на сметка FlexSave e възможността да прехвърляш средства без загуба на натрупаната лихва и без никакви допълнителни такси, независимо от сумата по сметката.
За спестителите би трябвало да е важно и в какво се инвестират спестяванията им и какъв риск поема банката с проектите, които кредитира. В този смисъл ПроКредит Банк е изцяло фокусирана върху обслужване и финансиране на малките и средни фирми в България, като по този начин банката се стреми да подкрепи развитието на българската икономика. Клиентите на банката са предприятия, които инвестират в нови работни места, в развитие на технологиите, в земеделието и производството, в износа на български продукти в чужбина. ПроКредит Банк е собственост на немски акционери и е част от международна банкова група и като такава работи по надежден и сигурен начин, следвайки най-добрите практики.
Възможността да предлагаш на клиентите си достъпни и разбираеми услуги, така че те да могат бързо да се ориентират от какво имат нужда, е от изключително значение.
ПроКредит Банк насърчава своите клиенти в ползването на електронни канали за банково обслужване. Това е особено важно за онези фирми и граждани, които искат да извършват своите операции дистанционно, бързо и сигурно, без да са зависими от работното време на банката, без да чакат на опашки и да губят време. В последните години банката изгради 24/7 зони, където клиентите могат денонощно да внасят и теглят пари чрез машини с дебитна карта, самостоятелно да превеждат средства в България и чужбина.