RICE UP! - Иновативни продукти и вдъхновяваща реклама
Билборд кампанията RICE UP! EAT SMART със златна статуетка на рекламния фестивал ФАРА 2018 в Пловдив


Нухелт

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Иновативността на продукта е ключова за популяризирането на един бранд. Но задължителен елемент към нея е и креативният подход в комуникацията, който е способен да вдъхнови публиката и да я направи част от нещо неповторимо.
Именно поради тези причини RICE UP! получи първа награда и за комуникационната кампания на бранда. Това е поредният успех за тях след полученото изключително признание за иновативност на продуктите. За нея брандът бе отличен на две от най-големите световни изложения SIAL – Джакарта и Абу Даби.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове