RICE UP! - Иновативни продукти и вдъхновяваща реклама

Билборд кампанията RICE UP! EAT SMART със златна статуетка на рекламния фестивал ФАРА 2018 в Пловдив

Нухелт    ©  Нухелт
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Иновативността на продукта е ключова за популяризирането на един бранд. Но задължителен елемент към нея е и креативният подход в комуникацията, който е способен да вдъхнови публиката и да я направи част от нещо неповторимо.

Именно поради тези причини RICE UP! получи първа награда и за комуникационната кампания на бранда. Това е поредният успех за тях след полученото изключително признание за иновативност на продуктите. За нея брандът бе отличен на две от най-големите световни изложения SIAL – Джакарта и Абу Даби.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове

Още от Капитал