Вече не говорим за традиционно банково обслужване, а за банкиране в удобство на клиентите

споделя Камелия Минева, Директор Физически лица в ПроКредит Банк (България) ЕАД

Камелия Минева, Директор Физически лица в ПроКредит Банк
Камелия Минева, Директор Физически лица в ПроКредит Банк    ©  ProCredit Bank
Камелия Минева, Директор Физически лица в ПроКредит Банк
Камелия Минева, Директор Физически лица в ПроКредит Банк    ©  ProCredit Bank

Съвременните реалности, свързани с постоянното развитие на иновациите, налагат на компаниите да прилагат дигитална трансформация в своите бизнес процеси. Виждаме ново поколение потребители, модерни и търсещи предимствата на развиващите се технологии. Те ценят времето си и искат да получат услугата независимо къде се намират, искат да комуникират просто и лесно – само с един клик. Във финансовия сектор дигиталната трансформация вече е факт за западноевропейските банки от много години, а в България тази тема стана модерна през последните две-три. ПроКредит Банк (България) е част от първата немска банкова група в Източна Европа и като такава работи в съответствие с най-добрите и модерни европейски практики в този процес на трансформация.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал