Проект за 10 млн лв. в българско производство на матраци

ТЕД-БЕД ЕАД разширява дейността си и планира мощна експанзия на международния пазар в средносрочен план

ТЕД БЕД ЕАД
ТЕД БЕД ЕАД
ТЕД БЕД ЕАД    ©  ТЕД БЕД ЕАД
ТЕД БЕД ЕАД    ©  ТЕД БЕД ЕАД

Година 2018 ще се окаже ключова за развитието на ТЕД-БЕД ЕАД, най-големият български производител на матраци, легла и продукти за спалня, с пазарен дял 38% от местния пазар и износ в над 30 пазара в световен мащаб. Бързото разрастване на компанията в последните години и съревнованието с редица световни имена в бранша довеждат до важни стратегически решения с влияние в бъдещето, което надхвърля развитието на бранда. ТЕД ще работи за имиджа на България като страна износител на качествени продукти въобще.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове

Още от Капитал