С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
7 яну 2019, 13:22, 1263 прочитания

Новият Touareg: лидер от ново поколение

Автомобилът е представител на стремежа на Volkswagen да предлага топ иновация и премиум машиностроене на цена, много по-ниска от луксозния сегмент автомобили

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Реклама Тази статия е с рекламно съдържание, предоставено от трета страна и не е обвързана с редакционната политика на медията.
Истинският лидер не очаква да види как ще преброди планината, като седи и гледа на завет от ниското. Истинският лидер не търси готови пътища. Истинският лидер е някой, който отива там, където досега не е имало път, за да го създаде и да остави следа за другите. Истинският лидер е пример, вдъхновение и цел.

Преди 16 години Volkswagen кръщава своя най-луксозен и най-голям SUV модел Touareg – с името на митичното пустинно племе в Сахара, на което се носи славата, че притежава свръхчовешка издържливост, безмилостна сила и е практически непобедимо. Енергията на името е добра орисия за новия флагман на немския лидер в автомобилния бранш – и тогава, и сега, десетилетие и половина по-късно. Тази енергия въплъщава и цялата ДНК информация на Volkswagen: една генетика, развивана, докато достигне до съвършеното съотношение между цена и качествена технология.

Новият Touareg: лидер от ново поколение



Новият Touareg е достоен Volkswagen във всяко отношение и най-вече като представител на този грандиозен стремеж на марката да предлага топ иновация и премиум машиностроене на цена, много по-ниска от луксозния сегмент автомобили. Touareg е 110% премиум автомобил, легенда сам по себе си, интелигентен като космически кораб, роботизиран и възможно най-сигурен, с цена, варираща от 107 000 до 160 000 лв. с ДДС. Като един от най-прогресивните както в технологично, така и в стилистично отношение SUV модели на своето време Volkswagen Touareg има солиден потенциал да впечатли клиенти от премиум сегмента с афинитет към дизайна и технологиите и да привлече нови клиенти към марката.

Новият Touareg е третото поколение на модела и отново е своеобразна технологична витрина на производителя си. С прогресивната концепция за дизайн и дигитализация на Touareg Volkswagen още днес показва как ще изглежда бъдещето на автомобилните интериори утре. Повсеместното свързване на асистиращите системи позволява достигането на едно качествено ново ниво на комфорта и безопасността – в сложни ситуации, като например преминаването през стеснени поради ремонт на магистрален път участъци, по желание на водача автомобилът може да се справя сам. Новите системи на окачването като технологията за компенсиране на колебанията на каросерията с електромеханични регулируеми напречни стабилизатори, както и активното управление на всички колела, поставят по-високо летвата в сегмента на Touareg.

Дигитализиран кокпит. Една от многото технологични иновации в новата генерация на Touareg се нарича Innovision Cockpit. 12-инчовият дисплей на дигиталното приборно табло зад волана плавно се слива с 15-инчовия TFT тъчскрийн на топ модерната инфотейнмънт система Discover Premium, като двата екрана се обединяват в един цял хармоничен елемент, от който се командват – с жестове и докосвания – повечето информационни, комуникационни, мултимедийни и комфортни функции в автомобила, има максимално интуитивна логика на управление и подлежи на максимална индивидуализация желанията на водача. Innovision Cockpit е почти лишен от класически бутони, превключватели и регулатори, но такива продължават да присъстват на местата, където са наистина необходими – например за максимално интуитивно управление на силата на звука на озвучителната уредба.

Автоматизиране в областта на сигурността и комфорта. Новият Touareg е един от най-сигурните и най-комфортните автомобили на планетата. За това в голяма степен допринася широкият спектър от системи за подпомагане на водача. "Асистентът за задръстване с включен "Асистент за стеснени пътни участъци" например позволява частично автономно придвижване. За пръв път на борда на модел на Volkswagen се предлага и асистент за нощно виждане Nightvision. Повече от когато и да било водачът на Touareg печели позитиви от взаимодействието между асистиращите системи: съчетанието от Nightvision и IQ.Light – LED матрични светлини, например позволява по-ранното разпознаване на критичните ситуации и намаляването на риска от произшествия.

Управление на всички колела. Една от особено интересните новости от Volkswagen е технологията за управление на всички колела. В зависимост от ситуацията задните колела също могат да завиват. Управлението на всички колела превръща Touareg в един от най-маневрените SUV модели в своя сегмент. В най-общи линии системата има два основни режима на работа: при скорост до 37 км/ч и темпо на движение над 37 км/ч. До 37 км/ч задните колела завиват в посока, обратна спрямо тази на предните. По този начин значително се подобряват повратливостта и маневреността.

Специално при маневриране радиусът на обратен завой намалява чувствително от 12,19 на 11,19 метра. Когато скоростта на движение надвиши 37 км/ч, колелата на задния мост започват да завиват успоредно с тези на предния мост. По този начин пътното поведение става значително по-спокойно и се отличава с повече стабилност при резки маневри, като например рязка смяна на лентата на движение или при заобикаляне на препятствие.

Новият Touareg: лидер от ново поколение



Доусъвършенствано пневматично окачване 4-Corner. Новото поколение на пневматичното окачване 4-Corner не само подобрява комфорта, но има принос също за аеродинамиката и възможностите за справяне с трудни терени. Новата отворена система за пневматично окачване работи надеждно и безшумно, без да се влияе от големи амплитуди във външната температура и атмосферното налягане (например в планински условия). Стандартно пневматичното окачване има нива на клиренса Normal и Comfort. Наред с това има възможност за избор на по-високо с 25 мм ниво Offroad, както и увеличаване на клиренса с общо 70 мм за особено тежки терени. При скорост на движение над 120 км/ч пневматичното окачване автоматично намалява клиренса с 15 до 25 мм с цел оптимизиране на аеродинамичните показатели и пътното поведение на автомобила. На последно, но не и по значение, място трябва да споменем и "Нивото за товарене" (минус 40 мм), което значително улеснява товаренето и разтоварването на багажника.

Вниманието е концентрирано върху човека. Чрез Innovision Cockpit водачът може да настройва асистиращите системи и технологиите за комфорт и динамика изцяло според личните си предпочитания; по този начин той има възможността да персонализира Touareg, превръщайки го в наистина "свой". По този начин се създава в един нов свят, в който не водачът и спътниците му трябва да се напасват към автомобила, а автомобилът се напасва към тях и техните желания. Volkswagen е замислен подобно на модерен смартфон и може да бъде настройван изцяло според личните нужди на хората. Това е възможно благодарение на повсеместно свързаните помежду си системи и програми, а управлението може да става от дигиталните повърхности или от мултифункционалния волан.

Пневматично окачване с оптимизирани офроуд параметри. В зависимост от окачването Offroad параметрите се променят. Максималният наклон на изкачване е идентичен при стоманеното и пневматичното окачване (60 процента), същото важи и за страничния наклон (35 градуса). При пневматичното окачване ъгълът на атака отпред и отзад се увеличава от 25 на 31 градуса. Ъгълът на рампа също се увеличава значително - от 18,5 на 25 градуса. Тъй като пневматичното окачване предлага възможност за увеличаване на клиренса, дълбочината на газене също нараства (от 490 на 570 мм). Ръчното регулиране на клиренса на въздушното окачване се командва от въртящ се регулатор на централната конзола.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Реклама" Затваряне
Научи как да комуникираш ефективно каузата си в социалните медии с BOOST

София провали идеята за велоконцесия

Сбъркана философия в основата й превърна конкурса в битка за рекламни площи на няколко играчи в бранша

Да управляваш 520 000 души

Франк Апел, главен изпълнителен директор на Deutsche Post DHL Group

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

Sympathy for the Writer

Биляна Курташева за книгата си, посветена на неподозираните връзки между различни произведения, периоди и личности

Да снимаш Пабло

"Пикасо – погледът на фотографа" в Барселона разказва чрез снимки личния живот и творческия процес на Пабло Пикасо