Научи как да комуникираш ефективно каузата си в социалните медии с BOOST
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Научи как да комуникираш ефективно каузата си в социалните медии с BOOST

TimeHeroes

Научи как да комуникираш ефективно каузата си в социалните медии с BOOST

1449 прочитания

TimeHeroes

© TimeHeroes


Как се нарича играта, в която целта е с пет стотинки да направиш кампания като за пет милиона? Нарича се "Добре дошли в света на НПО". Ако четеш това, вероятно си минал не едно ниво в тази игра и си открил, че няма друго поле освен социалните медии, където пет стотинки, похарчени умно, могат да донесат резултат за милиони.

Да съберем две и две: Забележителното свойство на социалните медии е, че ти дават възможност с няколко клика да изпратиш посланието си до конкретна, профилирана и ангажирана аудитория. Забележителното свойство на гражданските организации е, че имат упорита мисия да променят света към по-добро. Комбинацията от тези две взаимно допълващи се сили има потенциала да постигне положително въздействие с неимоверен мащаб.

Както всеки инструмент обаче, Facebook, Twitter, YouTube и Instagram идват всеки със своите си специфични особености, правила на поведение и механизми, които трябва да разцъкаш и разучиш, за да се случи магията.

Ако в главата ти вече избухва цяла заря от въпроси, представяме ти четирима опитни навигатори във вселената на социалните медии, които можеш да попиташ всичко по темата. Това са специалистите по дигитална комуникация Ангел Искрев (proof.), Боян Петров (Wishio), Ива Енгьозова (Noble Graphics) и Виолета Воденичарова (bTV).

Под общ знаменател тук ги събира BOOST – програмата за повишаване на комуникационните умения на гражданските организации в България, създадена от най-голямата платформа за доброволчество TimeHeroes.org.

Всеки месец BOOST дава възможност на НПО да зададат онлайн своите въпроси в сферата на маркетинга и комуникациите, след това насочва камерата към специалистите и записва техните отговори, практически съвети и идеи за действие, които могат да са полезни на всяка кауза. Резултатът е набъбваща и свободно достъпна видео поредица от бързи маркетинг уроци за НПО.

От опит препоръчваме, преди да пристъпиш към формулирането на твоя въпрос за социалните медии, да си пуснеш първите серии от BOOST, които ще те въведат в основните стъпки за изграждане на силно и разпознаваемо присъствие на твоята организация, създаването на комуникационна стратегия и тънкостите в писането на рекламен текст. Всички те са ключови елементи, на които стъпва всеки един успешен ход и в социалните мрежи.

Вече си готов да фокусираш вниманието си съвсем конкретно върху малките, големите, ежедневните предизвикателства на тема "Социални медии", за които имаш нужда да поискаш съвет от професионалист. Попитай специалистите на BOOST до 25 януари.

Как се нарича играта, в която целта е с пет стотинки да направиш кампания като за пет милиона? Нарича се "Добре дошли в света на НПО". Ако четеш това, вероятно си минал не едно ниво в тази игра и си открил, че няма друго поле освен социалните медии, където пет стотинки, похарчени умно, могат да донесат резултат за милиони.

Да съберем две и две: Забележителното свойство на социалните медии е, че ти дават възможност с няколко клика да изпратиш посланието си до конкретна, профилирана и ангажирана аудитория. Забележителното свойство на гражданските организации е, че имат упорита мисия да променят света към по-добро. Комбинацията от тези две взаимно допълващи се сили има потенциала да постигне положително въздействие с неимоверен мащаб.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK