Подаването на заявки за участие в BAPRA Bright Awards 2019 стартира
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Подаването на заявки за участие в BAPRA Bright Awards 2019 стартира

БАПРА

Подаването на заявки за участие в BAPRA Bright Awards 2019 стартира

12 нови конкурсни категории предизвикват професионалистите в бранша

1118 прочитания

БАПРА

© БАПРА


Българската асоциация на ПР агенциите ( БАПРА ) започна набирането на кандидатури в десетото юбилейно издание на BAPRA Bright Awards - единственият конкурс в сферата на маркетинговите комуникации у нас с жури изцяло от водещи международни експерти в сферата на връзките с обществеността! Заявки за участие ще се приемат през онлайн платформата на конкурса www.bapra.bg/2019 от днес до 1 април 2019 г., включително. Кампаниите следва да са осъществени в периода март 2018 г. – края на февруари 2019 г.

Новото в тазгодишното юбилейно издание на конкурса са допълнителните категории - общо 12, които дават възможност най-пълно да бъде разкрит потенциала на кандидатстващите проекти:- CSR кампании: образование; околната среда/екология; здравеопазване; култура- Кампания за изграждане на имиджа на град/населено място- Кампания за нов продукт- Кампания за нова услуга

- Кампания B2B
- Кампания Executive Communications- Кампания Thought Leadership- Маркетинг на агенция- Кампания Thought Leadership в PR сферата

"Разширихме значително категориите с цел проекти от всякакъв мащаб и характер да намерят своето място в конкурса. Освен това ПР индустрията продължава да търпи сериозна трансформация и използваните инструменти и похвати в работата ни стават все повече. Вярваме, че наградите на БАПРА трябва да са в крак с тези промени. И понеже БАПРА е организация на ПР агенциите, добавихме две нови категории специално за агенциите, тяхното маркетиране и принос към развитие на професионалната среда." – споделя Мария Гергова-Бенгтссон, Председател на БАПРА за периода 2018-2020 г.

Кандидатурите се подготвят на английски език и няма ограничения в броя проекти, които могат

Медийни партньори на конкурса по традиция са: сп. "Мениджър", B2B медиа, сп. "Твоят бизнес", "Капитал", Dnevnik.bg.

Партниращи организации на BAPRA Bright Awards 2019 са: Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ), Асоциация на индустриалния капитал в България (АИКБ)

Ако желаете да получите допълнителна информация за конкурса или да се присъедините като партньор, изпратете своето запитване на: [email protected].

Българската асоциация на ПР агенциите ( БАПРА ) започна набирането на кандидатури в десетото юбилейно издание на BAPRA Bright Awards - единственият конкурс в сферата на маркетинговите комуникации у нас с жури изцяло от водещи международни експерти в сферата на връзките с обществеността! Заявки за участие ще се приемат през онлайн платформата на конкурса www.bapra.bg/2019 от днес до 1 април 2019 г., включително. Кампаниите следва да са осъществени в периода март 2018 г. – края на февруари 2019 г.

Новото в тазгодишното юбилейно издание на конкурса са допълнителните категории - общо 12, които дават възможност най-пълно да бъде разкрит потенциала на кандидатстващите проекти:- CSR кампании: образование; околната среда/екология; здравеопазване; култура- Кампания за изграждане на имиджа на град/населено място- Кампания за нов продукт- Кампания за нова услуга


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.