Покупки с безконтактни карти Visa до 50 лв. без ПИН код
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Покупки с безконтактни карти Visa до 50 лв. без ПИН код

VISA

Покупки с безконтактни карти Visa до 50 лв. без ПИН код

Пролетната промоция на компанията включва атрактивни награди при безконтактни разплащания

1292 прочитания

VISA

© VISA


От 12 април безконтактните разплащания с карти Visa вече ще изискват въвеждане на ПИН код за покупки над 50 лв. вместо над досегашните 25 лв. Глобалният лидер в дигиталните разплащания предприема тази стъпка, за да отговори на потребностите на потребителите на карти Visa. Българите в големите градове все по-често използват безконтактни плащания в ежедневието си, като посочват като основни причини удобството, сигурността, лекотата и прозрачността на трансакциите. Най-популярните търговски категории за безконтактни плащания са фармацевтичните обекти, супермаркетите, бензиностанциите, заведенията за бързо хранене и напитки, както и дейностите, свързани с отдих и развлечения.

Проучване на Visa сред гражданите на големите градове в България от края на 2017 г. показа, че безконтактните плащания се възприемат като удобни и бързи. Затова 62% от респондентите го избраха като метод на покупка. Потребителите на възраст 18-34 години съставляват 42% от потребителите безконтактни карти, докато тези на възраст 35-65 години са 58%.

Източник: VISA

Според същото проучване, потребителите са склонни да плащат по-висока средна месечна сума за развлекателни стоки и услуги, когато покупката е направена с безконтактна карта. Респондентите плащат основно за посещения на ресторанти и барове (39%) и книги и списания (31%). Хората на възраст между 35 и 65 години са склонни да купуват с празници с безконтактни карти (25%) и самолетни билети (15%), докато тези под 34 години обикновено плащат за ресторанти и барове (45%). Почти половината от респондентите (44%) плащат безконтактно в ресторанти и барове няколко пъти месечно или по-често.

Пролетната промоция на Visa, която започна на 1 април и продължава до 23 юни 2019 г., има за цел да насърчи още повече използването на безконтактни карти за всекидневни покупки и потвърждава високия потребителски интерес към употребата на безконтактни карти. Тя дава възможност на всички Visa картодържатели, направили безконтактно разплащане, да участват в томбола за атрактивни награди, с които да си осигурят красиви спомени и преживявания.

Като ангажимент към иновациите, компанията Visa работи с широк спектър от партньори, за да гарантира, че потребителите имат достъп до безопасни, сигурни безконтактни разплащания, където и да се намират и каквото и устройство да използват.

От 12 април безконтактните разплащания с карти Visa вече ще изискват въвеждане на ПИН код за покупки над 50 лв. вместо над досегашните 25 лв. Глобалният лидер в дигиталните разплащания предприема тази стъпка, за да отговори на потребностите на потребителите на карти Visa. Българите в големите градове все по-често използват безконтактни плащания в ежедневието си, като посочват като основни причини удобството, сигурността, лекотата и прозрачността на трансакциите. Най-популярните търговски категории за безконтактни плащания са фармацевтичните обекти, супермаркетите, бензиностанциите, заведенията за бързо хранене и напитки, както и дейностите, свързани с отдих и развлечения.

Проучване на Visa сред гражданите на големите градове в България от края на 2017 г. показа, че безконтактните плащания се възприемат като удобни и бързи. Затова 62% от респондентите го избраха като метод на покупка. Потребителите на възраст 18-34 години съставляват 42% от потребителите безконтактни карти, докато тези на възраст 35-65 години са 58%.

Източник: VISA

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK