С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
17 апр 2019, 9:00, 809 прочитания

Покупки с безконтактни карти Visa до 50 лв. без ПИН код

Пролетната промоция на компанията включва атрактивни награди при безконтактни разплащания

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Реклама Тази статия е с рекламно съдържание, предоставено от трета страна и не е обвързана с редакционната политика на медията.
От 12 април безконтактните разплащания с карти Visa вече ще изискват въвеждане на ПИН код за покупки над 50 лв. вместо над досегашните 25 лв. Глобалният лидер в дигиталните разплащания предприема тази стъпка, за да отговори на потребностите на потребителите на карти Visa. Българите в големите градове все по-често използват безконтактни плащания в ежедневието си, като посочват като основни причини удобството, сигурността, лекотата и прозрачността на трансакциите. Най-популярните търговски категории за безконтактни плащания са фармацевтичните обекти, супермаркетите, бензиностанциите, заведенията за бързо хранене и напитки, както и дейностите, свързани с отдих и развлечения.

Проучване на Visa сред гражданите на големите градове в България от края на 2017 г. показа, че безконтактните плащания се възприемат като удобни и бързи. Затова 62% от респондентите го избраха като метод на покупка. Потребителите на възраст 18-34 години съставляват 42% от потребителите безконтактни карти, докато тези на възраст 35-65 години са 58%.

Покупки с безконтактни карти Visa до 50 лв. без ПИН код

[VISA]


Според същото проучване, потребителите са склонни да плащат по-висока средна месечна сума за развлекателни стоки и услуги, когато покупката е направена с безконтактна карта. Респондентите плащат основно за посещения на ресторанти и барове (39%) и книги и списания (31%). Хората на възраст между 35 и 65 години са склонни да купуват с празници с безконтактни карти (25%) и самолетни билети (15%), докато тези под 34 години обикновено плащат за ресторанти и барове (45%). Почти половината от респондентите (44%) плащат безконтактно в ресторанти и барове няколко пъти месечно или по-често.

Пролетната промоция на Visa, която започна на 1 април и продължава до 23 юни 2019 г., има за цел да насърчи още повече използването на безконтактни карти за всекидневни покупки и потвърждава високия потребителски интерес към употребата на безконтактни карти. Тя дава възможност на всички Visa картодържатели, направили безконтактно разплащане, да участват в томбола за атрактивни награди, с които да си осигурят красиви спомени и преживявания.

Като ангажимент към иновациите, компанията Visa работи с широк спектър от партньори, за да гарантира, че потребителите имат достъп до безопасни, сигурни безконтактни разплащания, където и да се намират и каквото и устройство да използват.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Реклама" Затваряне
Ще заместят ли машините хората?

Даниел Съскинд ще бъде един от водещите лектори на предстоящата конференция SEE INNOVATION, TECHNOLOGY AND SOURCING SUMMIT 2019

Кризата на Силициевата долина

Основателят и изпълнителен директор на преакселераторската програма Founder Institute Адео Реси пред "Капитал"

Трусовете на продуцентския пазар

Новият телевизионен сезон започва без някои ключови предавания

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

20 въпроса: Ясен Згуровски

"Вярвам, че не случайно съм артист и съм тук с мисия да правя хората щастливи"

До Луната и напред

Светът отбелязва 50-годишнината от стъпването на човека на Луната с още по-амбициозни космически програми