CreDirect с хиляди нови клиенти от началото на годината
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

CreDirect с хиляди нови клиенти от началото на годината

CreDirect

CreDirect с хиляди нови клиенти от началото на годината

Марката умножава своята потребителска база ежедневно

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
4220 прочитания

CreDirect

© CreDirect


От началото на 2019 година, марката за бързи онлайн кредити, CreDirect обслужва повече от 35 000 клиенти. Благодарение на предлаганите, силно конкурентни услуги, брандът успява да спечели доверието на сериозен брой нови потребители в сектора на небанковите финансови институции.

През настоящата година марката ще работи върху поставените цели, а именно да затвърждава и умножава положителните резултати. Ръководството се ангажира да постига още по-голяма ефективност в усъвършенстване на процесите за онлайн кредитиране и да продължава да предлага "Пари по всяко време" на всички свои клиенти – нови и настоящи.

Да гарантира удовлетворението им, е приоритет за бранда, който разработва продукти, според индивидуалните нужди на всеки. Доверието на потребителите нараства и изследванията на CreDirect от месец май, го доказват – 85% от клиентите потвърждават, че биха ползвали услугите на марката отново. Като основа в бизнес философията на CreDirect стои стремежът да познава, уважава и разбира клиентите си и, именно, това е причината, марката да анализира, ежемесечно, тяхното поведение. Съставяйки профил на аудиторията си, с цел да продължи успешното развитието на своя бизнес, брандът достига до открития, любопитни за сектора на бързите онлайн кредити, като цяло.

Резултатите от последния анализ на клиентския профил сочат, че предпочитаните онлайн продукти са "Кредит до заплата" и "Потребителски кредит на вноски", а най-желаните суми варират между 200 и 1200 лева. Като основна причина за взимане на кредит, потребителите посочват "битови нужди", "ремонтни дейности" или "покриване на друг заем". Сред ползвалите услугите на марката, преобладават работещите на трудов договор, а една трета от тях са с висше образование. Близо 50% от клиентите на CreDirect са на възраст между 25 и 35 години, а съотношението мъже – жени е изравнено.

Успешната реализация на CreDirect се дължи на положените усилия за опознаване на потребителите в сектора. Прогресът на бранда е видим на високо конкурентния пазар за бързи кредити, но професионалният екип не спира да завишава изискванията към своето представяне. Упоритост, прозрачност, амбициозни цели и изключително високи стандарти се крият зад успеха на марката.

"Да подобряваме качеството на живот на хората и да допринасяме за по-спокойно настояще" - това е основна цел за марката, която продължава да инициира подобрения в процесите за онлайн кредитиране и да усъвършенства своето продуктово портфолио на www.credirect.bg.

От началото на 2019 година, марката за бързи онлайн кредити, CreDirect обслужва повече от 35 000 клиенти. Благодарение на предлаганите, силно конкурентни услуги, брандът успява да спечели доверието на сериозен брой нови потребители в сектора на небанковите финансови институции.

През настоящата година марката ще работи върху поставените цели, а именно да затвърждава и умножава положителните резултати. Ръководството се ангажира да постига още по-голяма ефективност в усъвършенстване на процесите за онлайн кредитиране и да продължава да предлага "Пари по всяко време" на всички свои клиенти – нови и настоящи.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK