С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
2 юни 2019, 0:00, 2400 прочитания

CreDirect с хиляди нови клиенти от началото на годината

Марката умножава своята потребителска база ежедневно

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
От началото на 2019 година, марката за бързи онлайн кредити, CreDirect обслужва повече от 35 000 клиенти. Благодарение на предлаганите, силно конкурентни услуги, брандът успява да спечели доверието на сериозен брой нови потребители в сектора на небанковите финансови институции.

През настоящата година марката ще работи върху поставените цели, а именно да затвърждава и умножава положителните резултати. Ръководството се ангажира да постига още по-голяма ефективност в усъвършенстване на процесите за онлайн кредитиране и да продължава да предлага "Пари по всяко време" на всички свои клиенти – нови и настоящи.

Да гарантира удовлетворението им, е приоритет за бранда, който разработва продукти, според индивидуалните нужди на всеки. Доверието на потребителите нараства и изследванията на CreDirect от месец май, го доказват – 85% от клиентите потвърждават, че биха ползвали услугите на марката отново. Като основа в бизнес философията на CreDirect стои стремежът да познава, уважава и разбира клиентите си и, именно, това е причината, марката да анализира, ежемесечно, тяхното поведение. Съставяйки профил на аудиторията си, с цел да продължи успешното развитието на своя бизнес, брандът достига до открития, любопитни за сектора на бързите онлайн кредити, като цяло.

Резултатите от последния анализ на клиентския профил сочат, че предпочитаните онлайн продукти са "Кредит до заплата" и "Потребителски кредит на вноски", а най-желаните суми варират между 200 и 1200 лева. Като основна причина за взимане на кредит, потребителите посочват "битови нужди", "ремонтни дейности" или "покриване на друг заем". Сред ползвалите услугите на марката, преобладават работещите на трудов договор, а една трета от тях са с висше образование. Близо 50% от клиентите на CreDirect са на възраст между 25 и 35 години, а съотношението мъже – жени е изравнено.

Успешната реализация на CreDirect се дължи на положените усилия за опознаване на потребителите в сектора. Прогресът на бранда е видим на високо конкурентния пазар за бързи кредити, но професионалният екип не спира да завишава изискванията към своето представяне. Упоритост, прозрачност, амбициозни цели и изключително високи стандарти се крият зад успеха на марката.

"Да подобряваме качеството на живот на хората и да допринасяме за по-спокойно настояще" - това е основна цел за марката, която продължава да инициира подобрения в процесите за онлайн кредитиране и да усъвършенства своето продуктово портфолио на www.credirect.bg.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Пет приложения за навигация в колата 6 Пет приложения за навигация в колата

Вградените карти на автомобилите отстъпват по функции на тези от мобилните телефони.

16 авг 2019, 2555 прочитания

Новият безплатен брокер Новият безплатен брокер

Търговията с акции без комисиона става по-достъпна благодарение на млади подривни компании

16 авг 2019, 2851 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Моят капитал" Затваряне
ПроКредит Банк с най-добри условия за банкови преводи

Банката предлага най-ниските цени на пазара за парични преводи в евро и лева

Бързи, спортни, дигитални

Пазарът на спортни карти бързо набра скорост и се появиха още две нови компании

Как Су-25 полетя към Беларус "през задния вход"

Ремонтът на щурмовите самолети продължава след сложен парламентарен лупинг

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

За нишките и хората

Чихару Шиота се завръща в Япония с първа голяма ретроспектива

БАЗА данни

Какво показва годишната изложба в СГХГ на номинираните за наградата за съвременно изкуство БАЗА