Правилната стратегия превръща една реклама в ефективна

Стратегията е концепция за успех.

Effie    ©  Effie

"Успешните кампании се познават от пръв поглед" е мотото на Effie България тази година. Основан през 1968 г. с цел насърчаване на ефективността в сферата на маркетинговите комуникации, международният конкурс Effie® награждава идеите, които работят за бизнеса. Effie България ще се проведе на 26 ноември 2019 г. Анастасия Томешкова, директор бранд трансформации в Brandworks, стратегическото звено в Publicis Groupe България, която е в журито на конкурса за първа година, разказва какво е значението на стратегията в една рекламна кампания.

Стратегията е концепция за успех. Тя дава обективен отговор на въпроса къде е бизнесът на марката в момента, къде тя иска да бъде след 3-5 години и как точно да стигне до там, така че да оползотвори преимуществата си и да оптимизира ресурсите си. В маркетинга, както и в бизнеса, най-важни са резултатите. Ефективността на една кампания е следствие от ясна, обективна и логична стратегия, претворена в творческа идея, която кара хората да предпочитат дадена марка и да искат да си взаимодействат с нея.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове

Още от Капитал