Голямото търговско разместване
Моловете в София ще са с три повече в края на годината и битката за вниманието на наематели и клиенти тепърва започва
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Кой ще е първи, най-голям, с най-нови и интересни марки... Конкуренцията между моловете в София мина през различни етапи, а през 2013 г. навлиза в поредния, при който обемът на пазара ще се удвои до впечатляващите 400 000 кв. метра и ще изправи част от търговските центрове пред проблема с недостатъчната заетост, от който до момента бяха пощадени. Така наречената трета вълна молове се появява в сложна ситуация – свито потребление, ниски доходи и преситени от формулата "магазини плюс кино" потребители. Всичко това, гарнирано с натиск върху наемните цени и залят поне за момента от търговски площи пазар.
За да успеят, новите молове трябва да предложат по-различно преживяване на посетителите си, подкрепено с микс от големи, актуални и атрактивни наематели. А вече работещите – да инвестират в освежаване на своите концепции предвид задаващата се конкуренция.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход