Голямото търговско разместване
Моловете в София ще са с три повече в края на годината и битката за вниманието на наематели и клиенти тепърва започва
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Кой ще е първи, най-голям, с най-нови и интересни марки... Конкуренцията между моловете в София мина през различни етапи, а през 2013 г. навлиза в поредния, при който обемът на пазара ще се удвои до впечатляващите 400 000 кв. метра и ще изправи част от търговските центрове пред проблема с недостатъчната заетост, от който до момента бяха пощадени. Така наречената трета вълна молове се появява в сложна ситуация – свито потребление, ниски доходи и преситени от формулата "магазини плюс кино" потребители. Всичко това, гарнирано с натиск върху наемните цени и залят поне за момента от търговски площи пазар.
За да успеят, новите молове трябва да предложат по-различно преживяване на посетителите си, подкрепено с микс от големи, актуални и атрактивни наематели. А вече работещите – да инвестират в освежаване на своите концепции предвид задаващата се конкуренция.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.