Пазаруват ли киноманите

Или още веднъж за вечния спор за мястото на развлекателните площи в моловете

Притиснати от растящия дял на електронната търговия и променящите се потребителски нагласи, съвременните молове са много повече места за забавления и социален живот от когато и да било. Изводът фигурира в редица проучвания и консултантски доклади, търсещи здравословния микс между търговия и развлечения още от 90-те години (семейните центрове за развлечения влизат в моловете през 80-те години в Канада, по-късно и в САЩ).

Преди малко повече от година проучване на Jones Lang LaSalle за арабските страни също показа, че ако искат да се задържат на пренаситения пазар, местните молове трябва да подсилят зоните си за хранене и забавления. В Европа търговските центрове също все повече се възприемат като места, където да похапнеш, да се забавляваш, да отидеш на кино, да се срещнеш с хора и… да пазаруваш. Всъщност за последното има и електронни магазини.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал