Стратегията "Ден до пладне"

Клубовете търсят спонсори, без да осъзнават основните правила на този бизнес

"Преговаряме с голям, солиден спонсор, преговорите са много напреднали. Очакваме развитие до другата седмица." Ако се интересувате от случващото се във футболния ЦСКА, сте наясно, че това са думите на доскорошния основен акционер Александър Томов. Откога? Трудно е да се каже, защото едно и също беше повтаряно десетки пъти в последните две години. Но в клуба все още очакват "другата" седмица да дойде.

Единствената постоянна величина в изказванията на Томов беше, че големият чужд инвеститор трябва да осигурява по 1 млн. евро годишно за ЦСКА. Ако излезем от градинката на червения клуб и погледнем по-общо на българския спорт, картината е почти същата. Ръководителите на всички спортни организации - било то клубове или федерации, все търсят някакви митични спонсори. Вечно преговарят, но все няма нищо конкретно. А ако не бъде намерен партньор, обяснението е, че е криза, пазарът е малък и компаниите трудно могат да отделят средства.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал