Представяме ви отдел "Събития"

От екипа зависи добрият краен резултат на проявата, като се започне от идеята и се стигне до реализацията й

Илияна Захариева    ©  Капитал

Един от знаците, че през последните пет години бизнесът с организиране на събития се развива много бързо, е засилващата се роля на специализираните отдели вътре в компаниите, които дават идеи и реализират ивенти. Опитът ни да проверим как работят те в няколко различни компании и каква е ролята им показа, че все повече фирми отварят щатни позиции за мениджър събития и търсят професионалисти, които да се занимават с тази дейност. Отчитат, че тя е важна за фирмата и носи добавена стойност към основната дейност.

Решихме да ви дадем няколко примера на какви принципи функционират ивент отделите на компании, които имат традицията в организирането на различни прояви, станали запазена марка в портфолиото им. Помолихме ги и те се съгласиха да споделят своя опит. Разказаха ни как работят екипите им, кои според тях са важните елементи, за да се нарече едно събитие специално и то да бъде запомнено.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал