Потребителят Millennial
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Потребителят Millennial

Потребителят Millennial

Новият брой на Регал е на пазара от 27 април

5616 прочитания

Понятието Influencer се появява за пръв през 2001 г., дефинирано от американския автор Робърт Чалдини в негова книга за влиянието и психологията на убеждаване. Малко по-късно думата Influencer се свързва с маркетинга и така се стига до едно напълно ново течение в бизнеса, при което всяка компания постепенно започва да брои колко последователи има и с колко инфлуенсъри работи.

Горе-долу по това време се заражда друго понятие – Millennials, което се отнася за поколението, родено в най-общи линии между 1980 и 1990 г. и по време на преминаването от стария в новия век е в училищна възраст. Днес поколението на милениълите и значението на инфлуенсърите (все чужди думи, които нямат точен аналог на български) вървят ръка за ръка. Millennials са порасналите деца, които вече са в активна работна възраст, печелят, харчат и настройват живота си по начин, различен от този на предишните поколения. Инфлуенсърите пък, които са станали такива благодарение на развитието на социалните медии, задават тона и новите тенденции в стила на живот на младите.

Всичко това е изключително важно за всеки, който прави бизнес, защото милениълите са потребителите, към които всеки се стреми, а Influencers са средството за достигане тях.

В този брой обръщаме внимание на потребителя Millennial и представяме подробно и детайлно какви са неговите характеристики, навици, желания. Представяме изводите и наблюденията на различни чужди, но и български анализатори.

И понеже основният канал, през който потребителите Millennial пазаруват или най-малкото се информират, е онлайн, разглеждаме най-новите тенденции в електронната търговия в България и по света.

Изданието е подарък за всички абонати Капитал PRO. Абонирайте се ТУК.

Всички останали абонати ще могат да го намерят онлайн на: regal.bg/millennial след 27 април

Понятието Influencer се появява за пръв през 2001 г., дефинирано от американския автор Робърт Чалдини в негова книга за влиянието и психологията на убеждаване. Малко по-късно думата Influencer се свързва с маркетинга и така се стига до едно напълно ново течение в бизнеса, при което всяка компания постепенно започва да брои колко последователи има и с колко инфлуенсъри работи.

Горе-долу по това време се заражда друго понятие – Millennials, което се отнася за поколението, родено в най-общи линии между 1980 и 1990 г. и по време на преминаването от стария в новия век е в училищна възраст. Днес поколението на милениълите и значението на инфлуенсърите (все чужди думи, които нямат точен аналог на български) вървят ръка за ръка. Millennials са порасналите деца, които вече са в активна работна възраст, печелят, харчат и настройват живота си по начин, различен от този на предишните поколения. Инфлуенсърите пък, които са станали такива благодарение на развитието на социалните медии, задават тона и новите тенденции в стила на живот на младите.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK