С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
23 апр 2018, 10:11, 4450 прочитания

Потребителят Millennial

Новият брой на Регал е на пазара от 27 април

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Понятието Influencer се появява за пръв през 2001 г., дефинирано от американския автор Робърт Чалдини в негова книга за влиянието и психологията на убеждаване. Малко по-късно думата Influencer се свързва с маркетинга и така се стига до едно напълно ново течение в бизнеса, при което всяка компания постепенно започва да брои колко последователи има и с колко инфлуенсъри работи.

Горе-долу по това време се заражда друго понятие – Millennials, което се отнася за поколението, родено в най-общи линии между 1980 и 1990 г. и по време на преминаването от стария в новия век е в училищна възраст. Днес поколението на милениълите и значението на инфлуенсърите (все чужди думи, които нямат точен аналог на български) вървят ръка за ръка. Millennials са порасналите деца, които вече са в активна работна възраст, печелят, харчат и настройват живота си по начин, различен от този на предишните поколения. Инфлуенсърите пък, които са станали такива благодарение на развитието на социалните медии, задават тона и новите тенденции в стила на живот на младите.


Всичко това е изключително важно за всеки, който прави бизнес, защото милениълите са потребителите, към които всеки се стреми, а Influencers са средството за достигане тях.

В този брой обръщаме внимание на потребителя Millennial и представяме подробно и детайлно какви са неговите характеристики, навици, желания. Представяме изводите и наблюденията на различни чужди, но и български анализатори.

И понеже основният канал, през който потребителите Millennial пазаруват или най-малкото се информират, е онлайн, разглеждаме най-новите тенденции в електронната търговия в България и по света.
Изданието е подарък за всички абонати Капитал PRO. Абонирайте се ТУК.

Всички останали абонати ще могат да го намерят онлайн на: regal.bg/millennial след 27 април

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Най-големите компании за софтуер: Масова акселерация 1 Най-големите компании за софтуер: Масова акселерация

Секторът е абсолютният шампион на 2018 г. сред всички браншови класации в "К100": той расте най-силно и е най-печеливш

18 юли 2019, 4711 прочитания

24 часа 7 дни

19 юли 2019, 2654 прочитания

19 юли 2019, 2340 прочитания

19 юли 2019, 2167 прочитания

19 юли 2019, 1827 прочитания

19 юли 2019, 1695 прочитания

Всички новини
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "СПЕЦИАЛНИ ИЗДАНИЯ" Затваряне
Анна Аспарухова: Краят на цикъла на ниски лихви едва ли ще е рязък и ще се случи веднага

Изпълнителният директор и председател на управителния съвет на Търговска банка Д пред "Капитал"

Кризата на Силициевата долина

Основателят и изпълнителен директор на преакселераторската програма Founder Institute Адео Реси пред "Капитал"

Канабисът ли е новият bitcoin

Легализацията в Канада и САЩ създаде пазар за милиарди. Инвестицията обаче е все още доста рискова, но интересна

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

20 въпроса: Ясен Згуровски

"Вярвам, че не случайно съм артист и съм тук с мисия да правя хората щастливи"

Арх. Стефка Георгиева и елегантният брутализъм

Виена се запознава с наследството на една изключителна българска архитектка. Ние също.