Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
24 мар 2020, 17:56, 1214 прочитания

#ЕКИПЪТ: Успех в строителството

Инж. Николай Иванов, новият регионален мениджър на "Трейс Груп Холд" за област Стара Загора, разказва за инфраструктурните проекти на компанията

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Трейс Груп Холд" АД избра инж. Николай Иванов да бъде новия регионален мениджър на компанията за област Стара Загора. Той поема управлението от инж. Георги Иванов, който заедно със старозагорецът Манол Кавръков ръководи "Трейс Пътно Строителство" АД, една от дъщерните компании на холдинга.

Професионалният път на инж. Николай Иванов във времеви аспект е кратък - само шест години, но като изпълнени обекти е низ от предизвикателства. Младият инженер завършва Математическа гимназия във Видин и през 2013 е абсолвент на факултета по Транспортно строителство в Университета по архитектура, строителство и геодезия, специалност "Пътно строителство". Признава, че избира професията на строителя, защото го увлича.


Западна дъга 1, София

Западна дъга 1, София


Желанието му е да съгражда и участва в реализацията на инфраструктурни проекти. Първият обект на дипломирания инженер е изграждането на участък 1 от Западната дъга на Софийския околовръстен път (СОП). Благодарен е на хората, на които попада - инженери, строители. За колегите си от "Трейс" казва: "Всички те ми дадоха старта и то го направиха така, че да не ме откажат. Този толкова силен екип още е в структурата, макар че всеки е на различни позиции" и добавя "Западната дъга на СОП е сложен обект, сериозен, комплексен. На участъка има два пътни възела - при бул. "Царица Йоана" и бул. "Сливница", и два моста. Пътен възел "Сливница" е на три нива и е единственото подобно съоръжение в София и в страната." Съоръжението е проектирано и изградено по метода "Топдаун" - отгоре надолу, за да се осигури преминаването на МПС по време на строителството. Чрез него се отдели транзитният поток за ГКПП "Калотина", а чрез кръговото кръстовище с два дъговидни моста се преразпредели движението в четири посоки. С изграждането на обекта се улесни международният и вътрешният трафик и се повиши безопасността при пътуване.

Метростанция "Искърско шосе", София

Метростанция "Искърско шосе", София


На сърцето му като най-съкровен обект, инж. Иванов посочва Вторият лъч на Столичното метро: изграждане на МС 20 и МС 21, пътна част, обновление на стар и изграждане на нов булевард "Кръстьо Пастухов". Той ръководи проекта, решава инженерни проблеми, отговоря за комуникацията с възложител, проектант, надзор, носи отговорност за екипа.

Бул. "Крайречен", Стара Загора


Предложението за новата позиция приема с благодарност за доверието и възторг, но и с отговорност. "Сам човек в строителството не може да постигне нищо, необходимо е да си част от екип. За радост в Стара Загора силният екип е граден през годините. Само за месец и половина успяхме да завършим реконструкцията на ул."Иван Вазов", след кръговото в кв. "Кольо Ганчев" предстои изграждането на още няколко кръгови движения, както и реконструкция на ул."Промишлена".



Проф. Николай Михайлов ни казваше: "В живота е важно да не спирате да се учите", спомня си инж. Иванов и коментира: "Работата ми в Стара Загора, буден град, с млади хора и добър стандарт на живеене, е част от обучението в школата "Трейс".
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Добре дошли в настоящето Добре дошли в настоящето

Новото десетилетие ще изпълни повечето обещания на изминалото по отношение на професии

23 мар 2020, 2399 прочитания

Моята кариера Моята кариера

Издание на "Кариери" за актуалните професии и добрите компании за работа

23 мар 2020, 3275 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "СПЕЦИАЛНИ ИЗДАНИЯ" Затваряне
Капитал #12

Как да излезем от карантината

Още от Капитал
Шокът понякога ражда успех

Има примери, че настоящата криза подобрява бизнес моделите на много компании

Ваксина срещу комуникационна криза

6 съвета как компаниите да адаптират комуникационните си стратегии към новата реалност

Съвети при борсова зараза

"Капитал" разговаря с мениджърите на няколко от най-големите управляващи дружества в България

Експериментална ваксина за икономиката

Обявените от правителството икономически мерки за 2.2 млрд. лв. от бюджета изглеждат тромави и недостатъчни за фирмите, а без промени схемата за субсидирана заетост няма да проработи

Шоу по време на пандемия

Как културата и шоубизнесът се променят насред постоянните трусове

Кино: "Двамата папи"

Дуел на възгледи за ценностите във време на изпитание

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10