Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
3 апр 2020, 12:40, 1130 прочитания

Maliva Romance заявява мястото си на пазара

След проучвания на потребителските нагласи, Interpred Partner предлага продукт, който да отговори на очакванията

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
През 2019 г. Interpred Partner проведе национално изследване, резултатите от което ясно индикират, че 80% от потребителите харесват ароматизирана тоалетна хартия. В отговор на потребителските нагласи Interpred Partner лансира нов вид и опаковки Maliva.

Няколко причини защо да изберете Maliva?
  • Ароматизираната трипластова тоалетна хартия с нов нежен аромат и иновативна гофрация на пластовете е предпочитана от 80% от потребителите;
  • За производството й е инсталирана най-новата в България технологична линия, при която са използвани последните световни технологии - Pixel гофрация на горния пласт за повече мекота, среден гладък пласт за повече плътност, Softop долен пласт за повече гладкост;
  • Визията на опаковките, както и характерния дизайн, са продукт на една от петте най-големи маркетингови агенции в България;
  • Комуникационната кампания за новото предложение на бранда е иновативна, с модерна 3D анимация, промотираща новия вид Maliva Romance в промоопаковки;
  • Над 90% от потребителите в тестваните фокус групи одобряват опаковките и рекламното послание, защото новият вид Maliva е с добавено лесно отваряне на опаковката, лилав цвят - в тон с най-предпочитания избор на потребителите, и продукт, отговарящ на трите най-важни характеристики за клиентите - мекота, плътност и аромат.




Регал

Текстът е част от специалния доклад "Регал", който се разпространява заедно със седмичния "Капитал" в периода 3-9 април. Изданието е посветено на това как се справя ритейл секторът в условията на извънредното положение, породено от епидемията от коронавирус.

Прочетете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Професия: Дигитален маркетинг мениджър Професия: Дигитален маркетинг мениджър

За професията разказва Мартин Войнов, дигитален маркетинг мениджър в "Загорка"

25 май 2020, 2692 прочитания

Десетилетие след жилищната криза се задават нови рискове 1 Десетилетие след жилищната криза се задават нови рискове

Сенчестото банкиране се свързва с близо половината ипотечни кредити в САЩ

24 май 2020, 12584 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Ритейл"

Седмичен бюлетин с най-важното от ритейл сектора

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "СПЕЦИАЛНИ ИЗДАНИЯ" Затваряне
Седем съвета, с които да използвате пълната сила на социалните мрежи

Търговията на дребно може да печели изключително много от социалните мрежи, където се намират огромна част от настоящите и бъдещите ѝ клиенти

Още от Капитал
Млякото и яйцата ще са след 30 минути на вратата ви

Заради коронавируса онлайн търговията с бързооборотни стоки преживява страхотен бум в цял свят

Софийският адрес за френски макарони

Chez Fefe е първият специализиран бутик, който приготвя традиционния десерт

Растеж с едно наум

Българската икономика расте през първото тримесечие, но пораженията от COVID-19 през април-юни ще са по-тежки

Гръцка рецепта за добра криза

Атина се справи отлично с епидемията. Сега идва рецесията

Чуваме ли се? А разбираме ли се?

Онлайн общуването срещу срещите на живо

20 въпроса: Мартин Михайлов

Михайлов стои зад две от заведенията, които бяха (отново ще бъдат?) обичайна част от нощните походи в София

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10