Maliva Romance заявява мястото си на пазара
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Maliva Romance заявява мястото си на пазара

Maliva Romance заявява мястото си на пазара

След проучвания на потребителските нагласи, Interpred Partner предлага продукт, който да отговори на очакванията

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
1370 прочитания

През 2019 г. Interpred Partner проведе национално изследване, резултатите от което ясно индикират, че 80% от потребителите харесват ароматизирана тоалетна хартия. В отговор на потребителските нагласи Interpred Partner лансира нов вид и опаковки Maliva.

Няколко причини защо да изберете Maliva?

  • Ароматизираната трипластова тоалетна хартия с нов нежен аромат и иновативна гофрация на пластовете е предпочитана от 80% от потребителите;
  • За производството й е инсталирана най-новата в България технологична линия, при която са използвани последните световни технологии - Pixel гофрация на горния пласт за повече мекота, среден гладък пласт за повече плътност, Softop долен пласт за повече гладкост;
  • Визията на опаковките, както и характерния дизайн, са продукт на една от петте най-големи маркетингови агенции в България;
  • Комуникационната кампания за новото предложение на бранда е иновативна, с модерна 3D анимация, промотираща новия вид Maliva Romance в промоопаковки;
  • Над 90% от потребителите в тестваните фокус групи одобряват опаковките и рекламното послание, защото новият вид Maliva е с добавено лесно отваряне на опаковката, лилав цвят - в тон с най-предпочитания избор на потребителите, и продукт, отговарящ на трите най-важни характеристики за клиентите - мекота, плътност и аромат.

През 2019 г. Interpred Partner проведе национално изследване, резултатите от което ясно индикират, че 80% от потребителите харесват ароматизирана тоалетна хартия. В отговор на потребителските нагласи Interpred Partner лансира нов вид и опаковки Maliva.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK