Изборът между океана и морето
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Изборът между океана и морето

Изборът между океана и морето

Докато компаниите в ритейл сектора трябваше да преосмислят подхода си към потребителите по повод наложилото се положение, ИКЕА успя не само да съхрани бизнеса си, но и да работи в посока на неговото разрастване

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
2621 прочитания

През изминалите месеци фенове споделяха таланта си от своята тераса по време на кампанията "Балкон артист", а екипът на ИКЕА неуморно се подготвяше за отварянето на магазин във Варна с изцяло нов концептуален формат. Той ще бъде разположен на 3 нива с търговска площ близо 5400 кв.м в Delta Planet Mall. Посетителите ще могат да открият мебелен салон с разнообразни предложения и вдъхновяващи интериори, зала за аксесоари, складова част със зона за получаване на поръчки, както и бистро Swedish on the go със зона за хранене, което ще предлага прочутите шведски кюфтенца.

Предстоящото откриване в края на лятото е част от стратегията на компанията за развитие, чиято основна цел е създаването на магазини, обединени от нова философия, които се различават от познатите магазини ИКЕА и скъсяват дистанцията между компанията и потребителите.

Общо 120 служители ще се грижат за обслужването на жителите на морската столица и гостите на града, а отговорната роля на управител на новия магазин е поверена в ръцете на Александър Васков, който не спира да опознава ИКЕА през последните четири години, в които заема мениджърска позиция в компанията. В момента той и екипът му трескаво преобразяват трите нива в Delta Planet Mall и се подготвят да посрещнат високите очаквания на клиентите за качество, надеждност и дизайн.

До позицията на управител във Варна Александър Васков стига, извървявайки интересен и вълнуващ път. Роден и израснал в Сандански, воден от желанието си за пътешествия, Александър завършва висше образование по туризъм в Благоевград и по-късно заминава за САЩ. Там започва професионалната си кариера, но след време решава да смени континента и рязко поема в посока Лондон. Започва работа в една от най-големите вериги хотели в света - IHG, или InterContinental Hotels Group.

Кариерата му преминава през Holiday Inn и Crown Plaza, където в рамките на 7 години, стартирайки от сервитьор, достига до мениджърски позиции. Въпреки успехите му в професионално отношение зад граница липсата на семейството и приятелите са причината да се върне в България. Този избор води до началото на две нови връзки в живота му - с шведския бранд ИКЕА, където заема отговорна позиция, и с любовта на неговия живот, както сам нарича половинката си.

Зададохме няколко въпроса на човека, предпочел уюта и красотата на родното Черноморие пред шума на мегаполиси в САЩ и Великобритания. Ето какво ни отговори:

Организацията около отварянето на новия магазин със сигурност е изключително натоварваща, как релаксираш?

Не спирам да търся баланс между професионалния и личния си живот. Обичам да се разтоварвам с плуване и скално катерене.

Има ли място ИКЕА в собствения ти дом?

Обичам да се вихря и експериментирам в кулинарията. Пространството у дома е ограничено, но успях да създам кухня-мечта с помощта на ИКЕА и това е BODBYN. Разбира се, не мога да живея и без дивана KARLSTAD.

Популярните шведски кюфтенца са фаворит на феновете на ИКЕА в България, а ти какво би избрал - кюфтенца, хотдог или някоя от специалните торти?

Кюфтенцата са невероятни! Тази есен планираме да изненадаме всички техни почитатели с нова, безмесна версия, която по нищо не отстъпва на традиционния вкус.

Обичаш ли кафе и кое е любимото ти от тези, които ИКЕА предлага?

Пия по две чаши кафе годишно, но чайовете на ИКЕА са на почит в нашето семейство, особено плодовият с мента и какао.

Защо избра Варна за своя нов дом?

Във Варна има особено очарование, което се носи във въздуха. Просторът на Морската градина, звуците на вълни и чайки са скъп спомен от детството ми. Древната история, приятният климат и разнообразните събития също допринасят за чара на морската столица.

През изминалите месеци фенове споделяха таланта си от своята тераса по време на кампанията "Балкон артист", а екипът на ИКЕА неуморно се подготвяше за отварянето на магазин във Варна с изцяло нов концептуален формат. Той ще бъде разположен на 3 нива с търговска площ близо 5400 кв.м в Delta Planet Mall. Посетителите ще могат да открият мебелен салон с разнообразни предложения и вдъхновяващи интериори, зала за аксесоари, складова част със зона за получаване на поръчки, както и бистро Swedish on the go със зона за хранене, което ще предлага прочутите шведски кюфтенца.

Предстоящото откриване в края на лятото е част от стратегията на компанията за развитие, чиято основна цел е създаването на магазини, обединени от нова философия, които се различават от познатите магазини ИКЕА и скъсяват дистанцията между компанията и потребителите.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

Още от Капитал

Зората на азиатския век

Зората на азиатския век

Свързване от дома

Свързване от дома

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.