Изборът между океана и морето
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Изборът между океана и морето

Изборът между океана и морето

Докато компаниите в ритейл сектора трябваше да преосмислят подхода си към потребителите по повод наложилото се положение, ИКЕА успя не само да съхрани бизнеса си, но и да работи в посока на неговото разрастване

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
1577 прочитания

През изминалите месеци фенове споделяха таланта си от своята тераса по време на кампанията "Балкон артист", а екипът на ИКЕА неуморно се подготвяше за отварянето на магазин във Варна с изцяло нов концептуален формат. Той ще бъде разположен на 3 нива с търговска площ близо 5400 кв.м в Delta Planet Mall. Посетителите ще могат да открият мебелен салон с разнообразни предложения и вдъхновяващи интериори, зала за аксесоари, складова част със зона за получаване на поръчки, както и бистро Swedish on the go със зона за хранене, което ще предлага прочутите шведски кюфтенца.

Предстоящото откриване в края на лятото е част от стратегията на компанията за развитие, чиято основна цел е създаването на магазини, обединени от нова философия, които се различават от познатите магазини ИКЕА и скъсяват дистанцията между компанията и потребителите.

Общо 120 служители ще се грижат за обслужването на жителите на морската столица и гостите на града, а отговорната роля на управител на новия магазин е поверена в ръцете на Александър Васков, който не спира да опознава ИКЕА през последните четири години, в които заема мениджърска позиция в компанията. В момента той и екипът му трескаво преобразяват трите нива в Delta Planet Mall и се подготвят да посрещнат високите очаквания на клиентите за качество, надеждност и дизайн.

До позицията на управител във Варна Александър Васков стига, извървявайки интересен и вълнуващ път. Роден и израснал в Сандански, воден от желанието си за пътешествия, Александър завършва висше образование по туризъм в Благоевград и по-късно заминава за САЩ. Там започва професионалната си кариера, но след време решава да смени континента и рязко поема в посока Лондон. Започва работа в една от най-големите вериги хотели в света - IHG, или InterContinental Hotels Group.

Кариерата му преминава през Holiday Inn и Crown Plaza, където в рамките на 7 години, стартирайки от сервитьор, достига до мениджърски позиции. Въпреки успехите му в професионално отношение зад граница липсата на семейството и приятелите са причината да се върне в България. Този избор води до началото на две нови връзки в живота му - с шведския бранд ИКЕА, където заема отговорна позиция, и с любовта на неговия живот, както сам нарича половинката си.

Зададохме няколко въпроса на човека, предпочел уюта и красотата на родното Черноморие пред шума на мегаполиси в САЩ и Великобритания. Ето какво ни отговори:

Организацията около отварянето на новия магазин със сигурност е изключително натоварваща, как релаксираш?

Не спирам да търся баланс между професионалния и личния си живот. Обичам да се разтоварвам с плуване и скално катерене.

Има ли място ИКЕА в собствения ти дом?

Обичам да се вихря и експериментирам в кулинарията. Пространството у дома е ограничено, но успях да създам кухня-мечта с помощта на ИКЕА и това е BODBYN. Разбира се, не мога да живея и без дивана KARLSTAD.

Популярните шведски кюфтенца са фаворит на феновете на ИКЕА в България, а ти какво би избрал - кюфтенца, хотдог или някоя от специалните торти?

Кюфтенцата са невероятни! Тази есен планираме да изненадаме всички техни почитатели с нова, безмесна версия, която по нищо не отстъпва на традиционния вкус.

Обичаш ли кафе и кое е любимото ти от тези, които ИКЕА предлага?

Пия по две чаши кафе годишно, но чайовете на ИКЕА са на почит в нашето семейство, особено плодовият с мента и какао.

Защо избра Варна за своя нов дом?

Във Варна има особено очарование, което се носи във въздуха. Просторът на Морската градина, звуците на вълни и чайки са скъп спомен от детството ми. Древната история, приятният климат и разнообразните събития също допринасят за чара на морската столица.

През изминалите месеци фенове споделяха таланта си от своята тераса по време на кампанията "Балкон артист", а екипът на ИКЕА неуморно се подготвяше за отварянето на магазин във Варна с изцяло нов концептуален формат. Той ще бъде разположен на 3 нива с търговска площ близо 5400 кв.м в Delta Planet Mall. Посетителите ще могат да открият мебелен салон с разнообразни предложения и вдъхновяващи интериори, зала за аксесоари, складова част със зона за получаване на поръчки, както и бистро Swedish on the go със зона за хранене, което ще предлага прочутите шведски кюфтенца.

Предстоящото откриване в края на лятото е част от стратегията на компанията за развитие, чиято основна цел е създаването на магазини, обединени от нова философия, които се различават от познатите магазини ИКЕА и скъсяват дистанцията между компанията и потребителите.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK