Александър Миланов: България не създава достатъчно реален продукт и негативното търговско салдо го показва
Интервю с изпълнителния директор на BMW - България
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Профил
Александър Миланов е изпълнителен директор на БМВ Груп България. Завършил е Икономика в УНСС. От 1993 до 2007 г. работи в "Балкан стар", където достига до мениджър на отдел "Маркетинг и пласмент". През юли 2007 г. оглавява новооткрития български офис на BMW.Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
" България в момента не създава достатъчно реален продукт и негативното търговско салдо го показва. "
Причината е ,че си нямаме магистрали . И магистралките , които създават реалния продукт у нас , не разполагат с необходимата бизнес-среда . Нещата ще се оправят и на BMW ще им потръгне .
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход