Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
31 окт 2015, 14:36, 1640 прочитания

Тенденциите: Нови технологии и корпоративна социална отговорност

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
В последните няколко години пазара на събития се определя от няколко тренда според маркетинг мениджъра на BMW Group България Даниела Димитрова. На първо място от яркото присъствие на социалните медии и нови технологии. "Социалните медии са леснодостъпен начин да достигнеш до потребителите, да ги поканиш за участие, да се създаде шум около събитие. Те лесно и бързо дават и обратна връзка за събитие, елементи от събитието и продукта, представен там", коментира Димитрова. Тя допълва, че развитието на апликации (apps) за смартфони също дава голяма възможност за по-добро планиране и по-дълъг остатъчен ефект от събития.
Вторият тренд, на който маркетинг мениджърът на "BMW Group България" обръща внимание, е ангажиране с марката. Според Даниела Димитрова социалните медии са едно силно оръжие за ангажиране с марката, но присъствието/участие на събитие е фактор, който създава личен контакт, взаимодействие и лоялност на клиентите към марката/услугата. Все повече се налага интерактивното участие на публиката вместо статично представяне на продукт/услуга.
Устойчивост и корпоративна и социална отговорност е третата силно застъпена тенденция на събитийния пазар. "Този тренд се пренесе и в събитийната сфера. Даже бих казала, че това не е тренд, а е посока, която ще остане за дълго в маркетинга и изобщо в управлението на компаниите", категорична е Даниела Димитрова.
Бизнес мениджърът "Кулинарни продукти" и мениджърът "Корпоративни връзки" в "Нестле България" Нели Ангелова също споделя, че в последните няколко години наблюдаваме значително по-добро и ясно разбиране на понятията "социалноотговорна компания" и "политика за създаване на споделена стойност към обществото" сред компаниите в България и особено тези с български произход. "Бизнесът еволюира в намирането не само на бизнес партньорства, но и все по-често виждаме примери за създаване на социални партньорства между компаниите, които заедно участват в различни съвместни инициативи и обществено значими каузи", коментира Ангелова.
Другата отчетлива тенденция, за която говори Диана Иванова, конферентен директор в SEG, е, че започват да се организират все повече събития извън София. "Ако през последните години например пазарът в Пловдив много рязко бе западнал (става дума за периода 2008 - 2014), от тази година картината рязко се смени и през погледа на нашия екип все повече събития се организират в Пловдив. Същото важи и за Варна, Бургас и Черноморието като цяло. Предпочитани са Родопите, зимните курорти. Нашите екипи непрестанно пътуват. В момента имаме командировани екипи почти във всяка точка на България", споделя Иванова.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Къде е следващият семинар 1 Къде е следващият семинар

...или нови възможности за организиране на фирмени събития

4 яну 2020, 4527 прочитания

Организирането на политическо събитие – от посланието до коктейла Организирането на политическо събитие – от посланието до коктейла

Дипломатичност, съобразителност и много знания са важни, за да бъде един екип безупречен в работата си

28 дек 2019, 2269 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Events Kit" Затваряне
Локацията е кралят

Нови места за събития биха развили пазара веднага най-малкото защото в момента конкуренцията е изключително ниска

Още от Капитал
Къде изчезна златото

Затварянето на ключови рафинерии и липсата на транспорт почти блокират пазара на физическия благороден метал

Може ли България да надбяга вируса

България използва времето, спечелено от социалната изолация, за минимални подобрения в здравната система и планира да въведе софтуер за следене на заразени и нарушители на карантини. Засиленото тестване все още не се случва

(Не)платени пътища

Тол системата работи официално вече от месец, на практика - не съвсем

Икономика след пандемията

Ясно е, че светът влиза в рецесия, но сега бизнесът трябва се готви за новата нормалност след нея

Инстатерапията на Беловски

Художникът Станислав Беловски смесва световната история и българските теми на деня в колажите си

Новият живот на електронната книга

Извънредното положение срина традиционния модел на разпространение и книгоиздаването търси нови решения

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10