Ованес Ованесян: В световен мащаб всички се стремят да избягват стандартните формати събития

Съсобственикът и управител на Web&Events пред "Капитал"

"В момента много актуални са събития, които отричат едностранната комуникация, а наблягат на много по-интерактивни формати, където всички - и лектори, и гости, са равни и участват активно."
"В момента много актуални са събития, които отричат едностранната комуникация, а наблягат на много по-интерактивни формати, където всички - и лектори, и гости, са равни и участват активно."
"В момента много актуални са събития, които отричат едностранната комуникация, а наблягат на много по-интерактивни формати, където всички - и лектори, и гости, са равни и участват активно."
"В момента много актуални са събития, които отричат едностранната комуникация, а наблягат на много по-интерактивни формати, където всички - и лектори, и гости, са равни и участват активно."
Този текст е част от специалното издание на "Капитал" Events Kit. Още текстове по темата може да откриете тук.
"Все повече се засилва дигиталното маркетиране на събитията, като се използват все повече социални медии, за да се свържат всички участници в една единна общност."

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал