На мода са споделените събития

Този текст е част от специалното издание на "Капитал" Events Kit. Още текстове по темата може да откриете тук.

Ако допреди няколко години потокът на информацията в рамките на едно събитие вървеше основно в една посока (top-down communication) – от лекторa, играещ ролята на учител, към публиката, която стои в залата и слуша, днес проявите вече са фокусирани върху споделянето на опит от участник към участник и активното участие на всеки от тях в една неформална и алтернативна обстановка.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал