Пазарът на събития отчита добра година

Най-сериозните инвеститори в ивент маркетинг са IT браншът и фармацевтичната индустрия

Този текст е част от специалното издание на "Капитал" Events Kit. Още текстове по темата може да откриете тук.
Все повече ивент агенции инвестират в създаването на собствени събития, насочени към крайни или пък бизнес клиенти. Така самите те се появяват като инвеститор в собствения си сектор.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал