Пазарът е разнообразен като видове прояви, но бюджетите имат таван

Намалява броят на годишнини, рождени дни и всичко други имиджови събития

Според експертите, никой не прави самоцелни събития. Фокусира се върху ефективността и възвръщане на вложения бюджет.
Според експертите, никой не прави самоцелни събития. Фокусира се върху ефективността и възвръщане на вложения бюджет.
Според експертите, никой не прави самоцелни събития. Фокусира се върху ефективността и възвръщане на вложения бюджет.    ©  Надежда Чипева
Според експертите, никой не прави самоцелни събития. Фокусира се върху ефективността и възвръщане на вложения бюджет.    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Бюджетът на събитията варира в широк диапазон и зависи от вида им, целта, която искат да постигнат организаторите, и плътността на активностите по време на провеждането. Трендът обаче, който наблюдаваме в последните години за увеличаване на броя на събитията, води и до ръст на планираните средства за тази цел от страна на компаниите.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал