Секторът продължава да се развива и да расте, но в определени граници

Има играчи, които вече тестват опита си извън България, за да преодолеят ограничените възможности на сектора

Индустрията за планиране на събития постоянно се развива, като всяка година инвестира във въвеждането на нови технологии и пише нови тенденции за създаване на креативни и полезни прояви.
Индустрията за планиране на събития постоянно се развива, като всяка година инвестира във въвеждането на нови технологии и пише нови тенденции за създаване на креативни и полезни прояви.
Индустрията за планиране на събития постоянно се развива, като всяка година инвестира във въвеждането на нови технологии и пише нови тенденции за създаване на креативни и полезни прояви.    ©  Анелия Николова
Индустрията за планиране на събития постоянно се развива, като всяка година инвестира във въвеждането на нови технологии и пише нови тенденции за създаване на креативни и полезни прояви.    ©  Анелия Николова
- Един от най-сериозните проблеми пред събитийната индустрия липса на достатъчно подготвени хора.

- И през настоящата година IT секторът е този, който инвестира най-много в организирането на събития.

Срещите и специалните събития се случват по-често от всякога. Корпоративните лидери навсякъде по света гледат на тях като на жизненоважни маркетингови канали или като на ангажиращи платформи за вътрешни инициативи. Индустрията за планиране на събития постоянно се развива, като всяка година инвестира във въвеждането на нови технологии и пише нови тенденции за създаване на креативни и полезни прояви.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове