Тенденциите на пазара на събития през 2017 според представителите на бизнеса

Калоян Тодоров
Калоян Тодоров    ©  Мария Съботинова
Калоян Тодоров
Калоян Тодоров    ©  Мария Съботинова

Пазарът на събития в България е изключително динамичен и непрекъснато се развива. Докато допреди няколко години поканите за събития бяха нещо изключително ВИП и ги получаваха само определени хора, сега вече те са част от ежедневието на всеки. От една страна, социалните медии дадоха удобна платформа за разпространение на покани до многобройна и лесно сегментируема аудитория. От друга, особено младежите, имат нужда от контакт с различни хора с различни интереси и те си създават такива възможности, главно чрез организирането на или участието в различни събития. Събитията са вече част от ърбан културата и затова са толкова ефективни и важни за изграждането на общности, пропускливи към определени послания или с определени нужди.

Като цяло комуникацията вече не тече еднопосочно, а целта на всички организации е да работят заедно с различни общности за подобряване и усъвършенстване на продуктите и услугите. Подобни тенденции започнаха преди няколко години в гейминг индустрията, но вече всички компании усещат силата им. Това са новите тенденции в бранша, които се отразяват във всички сфери на комуникациите, не само по отношение на събитията.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал