Подрък с подтекст

Как и защо се променя идеята за корпоративните подаръци

Финесът в подбора е подаръкът да създаде емоция, но не и да задължава.
Финесът в подбора е подаръкът да създаде емоция, но не и да задължава.
Финесът в подбора е подаръкът да създаде емоция, но не и да задължава.    ©  Надежда Чипева
Финесът в подбора е подаръкът да създаде емоция, но не и да задължава.    ©  Надежда Чипева

Разгледайте бюрото или етажерката на работното си място. На него със сигурност има минимум три рекламни или корпоративни подаръка. Календар, тефтер, химикал или рамка за снимка, чаша или малка статуетка обикновено са най-популярните и често избирани като подарък. Вероятно защото са практични и винаги влизат в употреба. Да избереш и подариш подарък обаче не е проста работа и изисква да сте внимателни и креативни.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал