Събитийният бизнес в Пловдив между реалностите и очакванията

Бюджетите варират според вида на услугата и целевите групи

   ©  Цветелина Белутова
Пазарът на събития в Пловдив става все по-конкурентен, което се отразява директно на развитието на туризма и на икономиката.

Индустриалната зона с хората, които я съставят - чуждестранни и български инвеститори, множеството фестивали на изкуствата и занаятите, изборът на Пловдив за Европейска столица на културата през 2019 г. превръщат града във "втора столица" за развитие на събитийния бизнес.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал