Кирил Глушков: Събитието е мястото, на което една марка може да докаже, че това, което "говори", е истина

Мениджърът "Събития" в "Каменица" пред "Капитал"

"Ивентите са една от най-добрите възможности, чрез които конкретна компания да установи връзка с потребителите", казва Кирил Глушков
"Ивентите са една от най-добрите възможности, чрез които конкретна компания да установи връзка с потребителите", казва Кирил Глушков
"Ивентите са една от най-добрите възможности, чрез които конкретна компания да установи връзка с потребителите", казва Кирил Глушков    ©  "Каменица"
"Ивентите са една от най-добрите възможности, чрез които конкретна компания да установи връзка с потребителите", казва Кирил Глушков    ©  "Каменица"

Визитка

Кирил Глушков е мениджър "Събития" в "Каменица". Занимава се с ивент маркетинг от 15 години и е проследил всички трансформации, през които е преминал секторът в този период.

Текстът е част от специалното издание на "Капитал" Events Kit


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал